Ferrari oprește temporar comenzile pentru Purosangue

Da mai departe!

Cu reguli stricte în privința acceptării noilor clienți, exclusivista marcă italiană Ferrari a oprit temporar înregistrarea de comenzi pentru SUV-ul Purosangue, lansat cu doar câteva săptămâni în urmă.

Ferrari a blocat temporar primirea de noi comenzi pentru modelul său Purosangue la doar câteva săptămâni după prezentare acestuia. Conform LifeNews.ro, Enrico Galliera, director de marketing și vânzări al mărcii, anunța încă din momentul lansării din septembrie că „riscăm să nu reușim să satisfacem cererea și poate că va trebui să oprim recepția comenzilor foarte curând”.

Ei bine, cu comenzi tot mai multe și cu dorința declarată de a menține exclusivismul modelului, Ferrari a blocat deja comenzile.

„Nu este un secret pentru nimeni că am încetat să mai primim comenzi. Am stârnit un interes enorm înainte de a livra prima mașină”, a declarat acum același Galiera explicând și că „am luat această decizie în concordanță cu poziționarea (n.n. – pe piață) a mărcii Ferrari și a modelului Purosangue”. În acest context, contactat de Reuters, biroul de presă al Ferrari a evitat să dea un răspuns clar.

În lipsa unor explicații oficiale, jurnaliștii vest-europeni consideră că decizia Ferrari, surprinzătoare pentru un model care abia a fost lansat, este o urmare a numărului mare de comenzi care a împins termenul de livrare la aproximativ 24 de luni, peste media celorlalte modele din gamă de 18 luni.

De altfel, încă din septembrie Ferrari anunța că pentru a nu cădea în capcana care a dat peste cap unii concurenți precum Aston Martin, Bentley și Lamborghini, compania italiană va limita producția noului vehicul la 20% din capacitatea instalată a uzinei sale, indiferent de cerere, astfel încât celelalte modele să nu sufere.

„Ne angajăm față de clienții noștri ca, în ciuda cererii, să păstrăm controlul asupra volumului, lucru care este în concordanță cu ADN-ul nostru, cu misiunea dată de fondatorul nostru, aceea de a rămâne o marcă extrem de exclusivistă. Și singura modalitate de a rămâne exclusivist este să controlezi cererea și oferta”, a spus Galliera.

Încă din momentul lansării din septembrie, compania Ferrari s-a ferit să îi dea noului Purosangue titulatura de SUV, preferând să vorbească despre „o mașină sport, ceva unic și distinctiv, care nu face compromisuri în ceea ce privește designul și ingineria”. Asta pentru a nu deranja puriștii care consideră și acum existența unui SUV Ferrari o blasfemie.

În ciuda prezentării noului Ferrari Purosangue drept un vehicul cu o statură „mai impunătoare decât a celor mai puternice mașini sport”, mașina are toate caracteristicile unui crossover cu o caroserie sport al cărei design este împărțit în două volume – o parte inferioară tehnică și una superioară impunătoare care pare că plutește deasupra roților.

Astfel, potențialii clienți care își doresc și își permit o mașină sport de lux de nivelul Ferrari, dar care se încadrează în tendința pieței care favorizează SUV-urile, au la dispoziție, din 2022, Purosangue, un crossover care încântă prin liniile sale de mașină sport de rasă al cărei sistem de propulsie dezvoltă 725 CP la 7.750 rpm.

Related posts