Marca românească Dacia ar putea avea în curând un nou logo. De la preluarea sa din 2004 de către grupul Renault, marca ce a început cu fabrica din Mioveni a trecut prin două schimbări de logo.
Noul logo este unul mai simplist, fiind format din doar două litere. Mai modern și mai simplu, „DC” este inspirat de logo-ul DMC, firma celebrului Delorean. De asemenea, ne așteptăm la știri despre viitoarele SUV-uri hibride sau chiar plug-in-uri.
7 modele noi lansate până în 2025
Conform planului prezentat azi și denumit « Renaulution », marca Dacia devine o piesă importantă a grupului Renault.
Dacia va evolua pentru a deveni mai atractivă, păstrându-și însă atributele specifice. Marca va include în viitor și vehicule din segmentul C.
Pentru Dacia este în plan pariția unei noi game de produse competitive și intrarea în segmentul C, iar 7 modele urmează să fie lansate până în 2025, dintre care 2 în segmentul C.
Planul presupune relansarea unor modele emblematice, iar ca mijloace de propulsie alternative vom regăsi GPL sau E-Tech.