Chiar dacă a trecut la pe perioada verii printr-o perioadă de scădere, Dacia și-a revenit în ultimul trimestru al acestui an pe piața din Franța și avansează rapid către un rezultat foarte bun la finalul acestui an, cu creșteri peste media pieței.
Dacia a înmatriculat în luna noiembrie, pe cea mai mare piață a mărcii, 12.182 autoturisme, marcând o creștere de 16,1% comparativ cu luna similară de anul trecut, mai mare cu 2 puncte procentuale decât media pieței. Acest lucru a contribuit la recuperarea poziției pe care marca românească o are pe această piață, cu o cotă de 8%, în special în competiția cu Citroen. Principalii rivali din Franța au vândut 9.957 de autoturisme, având un declin de -4,2% și o cotă de piață de 6,5%.
Și marca Renault a performat în noiembrie, cu 33.919 autoturisme înmatriculate și o creștere de 15,1%, astfel că întreg grupul Renault (din care mai face parte și Alpine) și-a majorat cota de piață la 22,2%, apropiindu-se de rivalii de la Stellantis, care vând 14 mărci, la doar 2 puncte procentuale.
Cu doar o lună înainte de finalul anului, Dacia are o creștere semnificativă față de anul trecut, de 23,4%, cu un volum total de 142.909 autoturisme, corespunzător unei cote de piață de 9 procente, mult peste cei de la Citroen (118.682 autoturisme, 7,4% cotă de piață).
Grupul Renault are în acest moment 396.955 de autoturisme înmatriculate, cu 20,3% mai multe decât în urmă cu un an, și o cotă de piață de 24,9%.
Stellantis, care mai păstrează o creștere de numai 2,7% față de anul trecut, are un volum total de 451.893 autoturisme înmatriculate pe piața din Franța, corespunzător unei cote de piață de 28,4%, în condițiile în care grupul vinde pe această piață nu mai puțin de 14 mărci auto.
Dacia Sandero rămâne a treia cea mai vândută mașină din Franța, cu 63.094 unități înmatriculate, fiind depășit doar de Renault Clio și Peugeot 208. Duster se menține în Top 10, cu 29.592 de unități, chiar dacă vânzările sale au scăzut odată cu apropierea lansării noii generații.
Și Spring reușește să rămână în clasamentul celor mai vândute mașini electrice deocamdată, deși de luna viitoare ar putea dispărea din statistici. Modelul electric de la Dacia a înmatriculat 2.557 unități, fiind pe locul patru în noiembrie, după Tesla Model 3 și Model Y, în urma sa clasându-se MG4.