Mazda a comercializat 2.009 unități în România în 2020 și și-a menținut cota de piață de 2,5% din segmentul autoturismelor de import, conform datelor oficiale referitoare la înmatriculările de autovehicule. Cel mai vândut model pe piața locală a fost Mazda CX-30. Noul SUV compact al constructorului a contabilizat 646 de unităţi, surclasând Mazda3, care a beneficiat de 616 comenzi, și Mazda CX-5, liderul din ultimii doi ani, care s-a vândut în 494 de unități. Mazda MX-30, primul model electric de la Mazda, a fost ales de 53 de clienți.
„În contextul economic și sanitar dificil din 2020 am reușit să ne conservăm cota de piață de 2,5% în ceea ce privește înmatriculările autoturismelor de import. A fost un efort susținut al echipei Mazda România și al partenerilor noștri, ce a avut la bază modelele de generație nouă Mazda CX-30 și Mazda3. SUV-ul CX-30 a reușit să fie preferatul clienților și a acumulat o treime din totalul vânzărilor. Noul model complet electric, Mazda MX-30, ne-a depășit așteptările și a înregistrat 53 de unități vândute, deși livrările au început abia în ultimul trimestru al anului trecut”, a declarat Cristian Rigu, Country Manager Mazda România.