Cea mai bună limuzină cu patru uși din lume a fost îmbunătățită și mai mult cu tehnologie sporită și confort în dotarea standard, împreună cu opțiuni noi și contemporane de furnir interior și o nouă vopsea exterioară – Cambrian Gray, care extinde paleta de vopsea standard la 63 de culori.
Opțiunea City Specification devine parte a dotărilor standard pentru modelul anului 2022. Aceste caracteristici includ: recunoașterea semnelor de circulație, deschiderea portbagajului hands free, caracteristici extinse de protecție, cameră cu vedere de sus, iluminare de bun venit și oglinzi cu estompare automată, precum și ionizator de aer. Acestea se adaugă caracteristicilor unuia dintre cele mai luxoase habitacluri de grand tourer.
Silențiosul Flying Spur beneficiază de aplicarea tehnologiei de ultimă generație pentru a oferi experiența cea mai bună în cabină. Zgomotul, vibrațiile și asperitățile – cunoscute în industria auto sub denumirea de NVH – au fost eliminate cu grijă, contribuind la faptul că Flying Spur nu este doar cel mai bun și mai luxos Grand Tourer cu patru uși din lume, dar oferă și performanțe acustice fenomenale.
Cabina rafinată și silențioasă a Flying Spur, care este proiectată și fabricată manual în Crewe, continuă obiectivul lui W.O. Bentley de când a înființat compania, în 1919. Marea sa provocare a fost de a construi o mașină de lux performantă, declarând: „Mi-am dorit întotdeauna să produc o mașină silențioasă la 100 mph și acum cred că am reușit”, când a lansat Bentley 8 liter în 1930. Filozofia sa – cum că fiabilitatea și rafinamentul sunt cele mai importante trăsături ale unui Bentley – a continuat să fie promovată până în prezent, Flying Spur fiind simbolul luxului modern Bentley.
Tehnologie și prelucrare artizanală
Cea mai recentă generație Flying Spur, oferită pe modelul din 2022, oferă o serie de avantaje tehnologice pentru client. Recunoașterea semnelor de circulație, deschiderea portbagajului hands free, funcții extinse de protecție, camera cu vedere de sus, iluminarea de bun venit și oglinzile automate cu estompare intră în noul standard.
Crescând nivelul de confort (și venind, de asemenea, în standard), ionizatoarele de aer de la bord emit particule încărcate negativ din orificiile de aer condiționat centrale, sporind puritatea aerului din cabină și bunăstarea clienților. Acestea creează o încărcare statică în jurul particulelor poluante, cum ar fi praful sau alergenii din aer, care, la rândul lor, le fac să se lipească de cea mai apropiată suprafață. Rezultatul este îndepărtarea acestor contaminanți din aerul pe care ocupanții îi respiră, îmbunătățind astfel senzația de bine.
O personalizare suplimentară este disponibilă de acum, odată cu adăugarea noii vopsele de exterior Cambrian Grey, oferind un puternic aspect alternativ de performanță cu acest gri tehnic solid.
În cabină, noile caracteristici includ opțiunea de furnir cu pori deschiși, care este finisat cu un lac ultra-subțire mat, exclusiv pentru protecție. Furnirele Liquid Amber, Dark Burr Walnut și frasin Tamo sunt toate disponibile într-un finisaj cu pori deschiși.
Selectat doar dintre cele mai bune stocuri disponibile, furnirul cu pori deschiși este vopsit cu doar trei straturi ultra-subțiri de lac, împreună totalizând doar 0,1 mm grosime. Prin comparație, stratul de lac Bentley High Gloss are o grosime de 0,5 mm și confer un finisaj lucios și neted. Fiecare strat este aplicat manual și șlefuit între aplicații, asigurând că lacul se lipește de canelurile naturale ale lemnului. Finisajul rezultat este asemănător ceruirii și evidențiază perfect culoarea și textura autentică, naturală a tipurilor de lemn.
Această tehnică delicată le permite clienților Bentley să simtă efectiv textura lemnului. Variația culorii și a granulației diferitelor tăieturi de furnir cu pori deschiși înseamnă că fiecare este, de asemenea, ușor diferită – oferind un interior Bentley cu adevărat unic.
Rafinament și lux
Pentru a crea un mediu interior potrivit pentru „cel mai bun sedan de lux din lume”, unul care oferă niveluri de confort și rafinament de neegalat, au fost utilizate procese avansate de proiectare virtuală în ciclurile de testare și producție ale celei de-a treia generații Flying Spur. Aceste tehnici de ultimă generație sunt în cele din urmă mai sustenabile, reducând dramatic necesitatea de a utiliza piese fizice în faza de testare.
Marea provocare de a identifica zgomotul nedorit din habitaclu s-a bazat pe prototiparea virtuală prin partenerul de dezvoltare ESI, permițând proiectanților Flying Spur să folosească machete digitale care au ajutat la identificarea NVH înainte de a construi o versiune fizică a mașinii. Procesul reglat fin a permis finalizarea testelor acustice pentru orice sunet extern care se filtrează în cabină, precum și pentru orice impact din structură, cum ar fi zgomotul anvelopelor.
Prin utilizarea prototipurilor virtuale, a putut fi realizat un program de optimizare a greutății pentru Flying Spur pe 40 de componente diferite. Acest lucru a asigurat că materialele de izolare fonică corecte au fost aplicate în locurile potrivite, astfel încât pasagerii să se poată bucura de cea mai silențioasă experiență posibilă în habitaclu, pentru a putea lucra sau a se putea relaxa pe drum.
Procesul virtual de testare, care a economisit foarte mult timp i-a și ajutat pe ingineri să mențină greutatea vehiculului la un nivel minim, sporind agilitatea, pentru a oferi o experiență excepțională, axată pe șofer, susținută de un portofoliu de echipamente inteligente și intuitive de top.
Simon Noble, inginer acustic la Bentley Motors, explică: „Prin utilizarea prototipurilor virtuale, Bentley a reușit să realizeze ceea ce și-a propus – am optimizat fiecare componentă a Flying Spur mai întâi în lumea virtuală înainte de a crea componentele fizice. În același timp, am redus prototipurile fizice, creând experiența silențioasă în cabină pentru clienții noștri.
„Prototiparea virtuală necesită mai puține prototipuri fizice, și astfel ne permite să reducem numărul de kilometri reali de testare. De asemenea, ajută la influențarea proiectării și a ingineriei mașinii într-un stadiu incipient și oferă beneficii semnificative în faza extinsă de testare.”
Acest proces extrem de inovator cu deșeuri zero este, de asemenea, în conformitate cu strategia revoluționară Beyond100 a Bentley, care vizează conducerea durabilă a mobilității globale. Scopul ambițios al companiei este de a fi neutră din punct de vedere al emisiilor de carbon până în 2030, iar ulterior să aibă un impact pozitiv la nivelul operațiunilor din Crewe.