Dacia nu a fost prezentă în acest an la Munchen, motivul fiind absența noutăților din gamă. Cel mai probabil, costul unei participări ar fi depășit beneficiile expunerii mărcii în fața clienților germani. În schimb, Dacia merge la Lyon, unde va prezenta potențialilor clienți întreaga linie de echipare Extreme.
Ultima noutate a mărcii Dacia este modelul Jogger, lansat în urmă cu mai bine de un an, iar de atunci doar gama Extreme a mai adus prospețime în gamă, după introducerea noii identități de marcă, cu noul logo și detaliile estetice care au completat această transformare. Dacia se pregătește de lansarea lui Duster 3, dar până atunci merge la Salonul Auto din Lyon pentru a-și afișa gama Extreme, lansată la începutul acestui an.
Salonul se va desfășura între 28 septembrie și 2 octormbrie, în pavilionul expozițional din Lyon, iar marca românească deținută de Renault Group va continua să-și promoveze și la acest eveniment imaginea de brand de aventură, descris cu cuvântul engelezesc Outdoor.
Modelele care oferă acest nivel de echipare, transformat dintr-o ediție specială, sunt Spring, Sandero Stepway, Duster și Jogger, și include în special elemente de design, fără dotări dinamice speciale, cu excepția lui Spring.
Motivația prezenței la Lyon oferită de Dacia este dată de dimensiunile reduse ale evenimentului. „Un veritabil salon la talie umană, Salonul Auto din Lyon favorizează apropierea între echipele comerciale și vizitatori”.
Dacia este una dintre cele mai vândut mărci auto din Franța, având mai multe modele care ocupă locul 1 în vânzările pe segmentul de clienți privați. Modelul Sandero este al treilea cel mai vândut automobil din Franța, iar Spring este al doilea cel mai vândut automobil complet electric din această țară, după Tesla Model Y. În acest an, cota de piață a Dacia s-a majorat la 9,3%, în august, fiind a treia marcă de pe piață, după Renault (14,5%) și Peugeot (14%), peste Citroen și celelalte branduri ale grupului Stellantis. Volumul total vândut în 2023, în primele opt luni ale anului, a depășit 100.000 de autoturisme, fiind mai mare cu 24% față de cel din 2022.