Kia anunță vânzări globale în creștere pentru luna aprilie 2025

Da mai departe!

Kia Corporation a anunțat astăzi vânzări globale totale de 274.437 de unități în luna aprilie 2025, înregistrând o creștere de 5,0% față de anul anterior, noile modele impulsionând vânzările companiei.

Lansarea noilor modele – cum ar fi SUV-ul 100% electric EV3, desemnat „Mașina Anului 2025 în lume” la premiile „World Car Awards 2025” – sedanul 100% electric EV4 și pick-up-ul Tasman au contribuit la creșterea vânzărilor. Introducerea acestor modele a susținut vânzările celor mai bine vândute SUV-uri ale companiei, inclusiv Sportage și Seltos.

În aprilie, SUV-urile Kia au condus vânzările companiei, modelul Sportage înregistrând vânzări la nivel global de 47.737 de unități. SUV-ul Seltos a susținut această performanță puternică pe piață cu vânzări de 25.543 de unități, urmat de SUV-ul Sorento, care a înregistrat vânzări de 23.855 de unități.

Vânzările în afara Coreei de Sud
Vânzările în afara Coreei de Sud, excluzând vehiculele cu destinație specială, au crescut cu 4,6% față de aceeași perioadă din 2024, ajungând la 223.113 unități.

Pe piețele din afara Coreei de Sud, SUV-ul Sportage a impulsionat vânzările, înregistrând vânzări de 41.034 unități, urmat de SUV-ul Seltos cu 20.442 unități. Vânzările combinate ale modelului K3, cunoscut sub numele de Forte pe unele piețe, și ale sedanului K4 au totalizat 16.666 de unități.

Vânzările în Coreea de Sud
În aprilie, Kia a vândut 51.005 unități pe piața Coreei de Sud, reprezentând o creștere de 7,4% față de aceeași perioadă a anului trecut.

SUV-ul Sorento a condus vânzările companiei pe piața internă, cu 8.796 de unități vândute în aprilie. A urmat MPV-ul Carnival, cu vânzări de 7.592 de unități, în timp ce SUV-ul Sportage a înregistrat vânzări de 6.703 de unități. De asemenea, luna trecută, modelul EV3 a condus vânzările modelelor electrice Kia.

Kia își propune să mențină ritmul vânzărilor pe tot parcursul anului 2025, susținut de modelele nou lansate, inclusiv EV4 și Tasman. Compania va impulsiona creșterea vânzărilor și își va consolida poziția de lider global în domeniul electrificării prin strategiile sale axate pe client și investițiile strategice.

Related posts