KGM își electrifică viitorul: Focus pe noile modele hibride

Da mai departe!

Producătorul auto sud-coreean KGM, cunoscut anterior sub numele de SsangYong, trece printr-o transformare ambițioasă, iar electrificarea gamei sale joacă un rol central în această nouă eră. În timp ce detaliile specifice despre toate viitoarele modele hibride rămân încă sub văl, indicii clare sugerează o ofensivă semnificativă în acest segment de piață, îmbinând tradiția robustă a mărcii cu tehnologia modernă de propulsie.

Schimbarea de nume în KGM marchează un nou început, iar compania pare hotărâtă să lase în urmă provocările trecutului, concentrându-se pe inovație și pe cerințele actuale ale consumatorilor. Un aspect cheie al acestei strategii este introducerea unor modele hibride performante și eficiente, care să răspundă preocupărilor legate de autonomia vehiculelor electrice pure și de infrastructura de încărcare.

Deși KGM nu a dezvăluit încă întreaga gamă de modele hibride, putem anticipa că acestea vor beneficia de expertiza companiei în producția de SUV-uri și vehicule cu tracțiune integrală. Primul model prezentat este Torres MHEV și chiar ne putem face o idee despre viitor.

Ce putem aștepta de la noile hibride KGM?

  • Eficiență îmbunătățită: Sistemele hibride combină un motor termic tradițional cu unul sau mai multe motoare electrice și o baterie. Această combinație permite reducerea consumului de combustibil și a emisiilor de CO2, în special în traficul urban și la viteze reduse, unde motorul electric poate prelua sarcina propulsiei.
  • Performanță sporită: Motoarele electrice oferă un cuplu instantaneu, ceea ce poate îmbunătăți accelerația și reprizele, oferind o experiență de condus mai dinamică.
  • Autonomie extinsă: Pentru consumatorii care nu sunt încă pregătiți pentru un vehicul electric pur, modelele hibride oferă o autonomie totală mai mare, eliminând anxietatea legată de distanța care poate fi parcursă cu o singură încărcare.
  • Tehnologie modernă: Ne așteptăm ca noile hibride KGM să integreze cele mai recente tehnologii în materie de infotainment, conectivitate și sisteme de asistență la conducere, aliniindu-se la standardele actuale ale industriei auto.
  • Design reîmprospătat: Odată cu rebrandingul, este probabil ca KGM să adopte un nou limbaj de design pentru modelele sale, inclusiv pentru cele hibride, oferindu-le un aspect modern și atractiv.

    Torres este primul model hibridizat

Torres Hybrid, primul model hibrid al KGM, dispune de un „sistem hibrid cu tehnologie duală” și aplică un sistem hibrid de ultimă generație echipat cu un motor dual serie-paralel pentru a avea o eficiență excelentă a consumului de combustibil și performanțe dinamice. A atins un consum mixt de combustibil de 15,7 km/l, o îmbunătățire de 41% față de modelul Torres pe benzină. Torres Hybrid, echipat cu roți de 20 de inch, a obținut un consum mixt de combustibil de 15,2 km/l.

Torres Hybrid este echipat cu o baterie de 1,83 kWh, având cea mai mare capacitate comparativ cu modelele concurente, maximizând eficiența sistemului printr-o alimentare stabilă cu curent. În plus, compania explică faptul că se poate aplica un motor de mare capacitate de 130 kW pentru a permite o conducere dinamică similară unei mașini electrice și că poate fi utilizat semi-permanent prin aplicarea unei baterii de joasă tensiune LFP de 12V.

Transmisia hibridă dedicată cu motor dual pentru eficiență (e-DHT) este o transmisie hibridă cu motor dual care poate implementa diverse moduri de conducere, cum ar fi modul EV, modul HEV (serie paralel) și modul de conducere cu motor termic, și poate funcționa până la 94% în modul EV atunci când se conduce în oraș.

De asemenea, cerințele clienților au fost reflectate activ. Instrumentarul de bord digital de 12,3 inch permite vizualizarea intuitivă a diverselor informații de conducere prin aplicarea platformei infotainment de ultimă generație „Athena 2.0” cu o interfață grafică (GUI) integrată zi și noapte și a îmbunătățit specificațiile de confort pentru șofer prin adăugarea actualizărilor software wireless (OTA), adăugarea extensiilor duale de hărți la instrumentarul de bord cu navigație și adăugarea meniurilor de control al scaunelor încălzite în rândul al doilea.

Related posts