KGM transformă Musso în marcă de sine stătătoare, primul produs va fi un pickup electric

Da mai departe!

Marca din Coreea de Sud, KGM, transformă Musso într-un sub-brand dedicat pickupurilor și va oferi atât variante ICE (cu motor cu combustie internă), cât și EV (electrice).

Ford, GM și Tesla nu sunt singurii producători auto care văd o cerere pentru pickup electrice. La fel și KG Mobility din Coreea de Sud, ai căror ingineri au fost văzuți eliminând orice eroare la noul Musso EV al companiei, înainte de a-și face debutul în această primăvară.

KG Mobility este noul nume al Ssangyong, care în 2023 a prezentat un concept de pickup portocaliu metalizat numit 0100. Doi ani mai târziu, și arătând aproape la fel, acel concept este pe cale să ajungă pe piață sub numele KGM Musso EV.

KGM transformă numele Musso într-un sub-brand axat pe camioane și a prezentat recent versiunea de producție a EV-ului la un festival coreean. Există ceva decisiv asemănător cu Hummer la LED-urile segmentate care traversează partea frontală sub capotă, dar chiar dacă nu se simte complet original, este un camion arătos, cu multă prezență.

Sub caroserie, Musso EV împărtășește platforma cu KGM Torres EVX, deși ampatamentul camionului a fost extins față de cele 105,5 inci (2.680 mm) ale SUV-ului. Prototipul brut, aflat în stadiu incipient, din fotografiile noastre spion are aceleași uși față și spate ca și Torres, dar se poate vedea cât de mult mai în spate sunt roțile, că ampatamentul este extins masiv.

Imaginile mașinii finite de la sfârșitul acestei postări dezvăluie ușile de producție cu montantul C mai gros și mai vertical și hayonul cu literele KGM ștanțate, flancat de o pereche de lumini spate cu un design LED asemănător unei chei.

Se așteaptă ca pickup-ul să utilizeze aceeași baterie de 73,4 kWh furnizată de BYD, ca și Torres EVX, deși greutatea suplimentară a caroseriei mai lungi și aerodinamica inferioară înseamnă că este puțin probabil ca Musso să egaleze predicțiile KGM de 311 mile (500 km) autonomie WLTP pentru SUV.

KGM oferă Torres EVX atât cu motorizare ICE, cât și electrică, și știm că va face același lucru și pentru Musso, deși, judecând după câteva schițe teaser dezvăluite de producătorul auto la începutul acestui an, camioanele pe benzină vor avea un design frontal foarte diferit.

Torres EVX este doar cu tracțiune față și vine cu un singur motor electric de 201 CP (150 kW / 204 PS), în timp ce versiunea ICE, denumită simplu Torres, primește un motor pe benzină de 1,5 litri cu patru cilindri de 168 CP (125 kW / 170 PS) care poate fi comandat cu tracțiune pe două sau pe toate roțile. Ne așteptăm ca KGM să ofere Musso EV și cu două motoare care să antreneze ambele axe.

Lansarea pe piața coreeană a lui Musso electric are loc în următoarele câteva săptămâni, dar KGM va deschide disponibilitatea și pentru alte piețe, cum ar fi Europa și Australia, înainte de sfârșitul anului.

Modelul de serie la teste
Conceptul

Related posts