Stellantis ia o pauză din a produce Jeep Grand Cherokee pentru că nu se vinde foarte bine

Da mai departe!

Pentru cel puțin câteva zile, facilitățile de producție de la Complexul de Asamblare Detroit al FCA — Jefferson vor fi închise. Stellantis a notificat astăzi angajații despre o oprire temporară și disponibilizări ulterioare, conform unui raport de la Mopar Insiders. Oprirea va avea loc săptămâna aceasta.

O comunicare intitulată „Notificare importantă de disponibilizare” a fost postată de Mopar Insiders, specificând: „Nu va exista producție programată la Complexul de Asamblare Detroit – Jefferson.” Datele listate sunt 28 octombrie până la 1 noiembrie. Nu a fost menționată o cauză specifică pentru oprire în comunicare. În 2022, peste 5.000 de persoane lucrau în complexul Jefferson, deși disponibilizări permanente au afectat aproximativ 200 de angajați în septembrie. Compania-mamă a FCA, Stellantis, a oferit următoarea declarație către Motor1:

„Stellantis continuă să ia măsurile necesare pentru a alinia producția la vânzări. Aceasta include ajustări ale producției la Complexul de Asamblare Detroit – Jefferson. Compania va continua să monitorizeze situația pentru a evalua dacă sunt necesare acțiuni suplimentare.”

Nu este un secret că Stellantis nu are un an grozav. Acest lucru este valabil în special pentru operațiunile din America de Nord ale conglomeratului, care au fost criticate de CEO-ul Stellantis, Carlos Tavares, pentru performanță scăzută din cauza unei strategii de marketing slabe. El a menționat și problemele de calitate ale producției Ram și a spus că toate mărcile din cadrul Stellantis — inclusiv cele care nu sunt bazate în America de Nord — vor avea doar câțiva ani pentru a demonstra viabilitatea sau vor fi eliminate.

Pauza de producție la locația Jefferson vine în contextul în care Stellantis se confruntă cu stocuri extrem de mari la dealeri în America de Nord. Unele modele, în special cele de la Alfa Romeo, au peste un an de stocuri disponibile.

La 1 octombrie, vânzările Jeep Grand Cherokee au scăzut cu 12% pentru acest an, ajungând la 160.939 de unități vândute. Durango a înregistrat o scădere de 13%, cu 46.870 de unități vândute. Dodge este în proces de prezentare a mai multor modele „Last Call” ale modelului Durango Hellcat cu motor Hemi, care va fi retras în 2025. Conform unor zvonuri neconfirmate, producția modelului Durango ar putea înceta în 2027.

Related posts