Noul MG HS și-a făcut astăzi debutul global la Festivalul de Viteză de la Goodwood, joi, 11 iulie. Înlocuind modelul actual, care a propulsat vânzările globale MG pe noi culmi, noul MG HS oferă un design contemporan, sofisticat și un interior cu spațiu îmbunătățit și o serie de tehnologii noi, orientate către șofer.
Două opțiuni de propulsie – benzină și plug-in hybrid (PHEV) – vor fi disponibile pentru comandă încă de la lansare, varianta Plug in Hybrid promițând să ofere o autonomie electrică de neegalat pentru clasa sa.
MG nu afirmă explicit acest lucru, dar a doua generație HS este puternic bazată pe a treia generație Roewe RX5, deja disponibilă în China. Acest lucru este evident din profilul comun al caroseriei și al geamurilor, precum și din unitățile de iluminare comune. Cu toate acestea, MG HS se distinge printr-un spoiler frontal unic, cu o grilă distinctivă și prize de aer mai sportive.
Cu o lungime de 4.655-4.670 mm (183,3 -183,9 inci) și o lățime de 1.890 mm (74,4 inci), noul MG HS este poziționat între Toyota RAV4 și Honda CR-V în ceea ce privește dimensiunile. În plus, ampatamentul de 2.765 mm (108,9 inci) al noii generații a fost mărit cu 45 mm (1,8 inci) față de predecesorul său.
Potrivit MG, cabina noului HS oferă un spațiu mărit, cu locuri pentru cinci persoane și o capacitate a portbagajului de 507 litri (17,9 picioare cubice). Bordul este echipat cu două ecrane de 12,3 inci, completate de un nou schimbător de viteze „stil navetă” pe consola centrală.
În funcție de nivelul de echipare, caracteristicile standard pot include o placă de încărcare wireless, un sistem audio cu 8 difuzoare, o cameră de 360 de grade și pachetul MG Pilot ADAS.
În ceea ce privește opțiunile de motorizare, MG HS rămâne disponibil în forme pe benzină și PHEV, deși cea din urmă a fost semnificativ îmbunătățită.
Configurația electrificată combină un motor de 1,5 litri care produce 141 CP (105 kW / 142 PS) cu un motor electric mai puternic care generează 207 CP (154 kW / 209 PS). Această configurație permite MG HS să accelereze de la 0-100 km/h (0-62 mph) în 6,8 secunde. De remarcat este pachetul de baterii mai mare, de 24,7 kWh, care oferă o autonomie fără emisii de până la 75 de mile (121 km).
Modelul de bază este echipat cu un motor turbo pe benzină de 1,5 litri, care oferă 168 CP (125 kW / 169 PS) și 275 Nm de cuplu. Acest motor poate fi asociat fie cu o transmisie manuală cu șase trepte, fie cu o transmisie automată cu dublu ambreiaj cu șapte trepte, alimentând roțile din față.