Nissan va fi nevoită să suporte reparații în service pentru circa 2,5 milioane de vehicule, atât în Europa, cât și în SUA și Japonia, în urma identificării unor posibile defecțiuni care ar putea genera accidente. Aproximativ 2,5 milioane de mașini Nissan Note, Kicks, Serena și Leaf vor merge în service pentru remedierea unor probleme care țin atât de software, cât și de alte sisteme.
Informația a fost confirmată de reprezentanții companiei. Posibilele defecțiuni care trebuie remediate sau preîntâmpinate prin intervenția din service se referă la accelerații bruște, imediat după dezactivarea comenzilor de cruise control, dar și la producerea de scurt-circuite produse la motor, fără explicații, în timpul mersului, urmate de oprirea subită a motorului. Potrivit companiei, defecțiunile nu au produs niciun accident până în prezent și nicio persoană nu a fost rănită. Alerta de rechemare nu a apărut în sistemul de raportare al Uniunii Europene, nefiind inițiată la solicitarea vreunei țări membre. Distribuția vehiculelor afectate de această campanie nu este foarte clară, așa cum nici datele exacte de fabricație pentru modelele implicate nu au fost comunicate de companie. Există deja informații în schimb referitoare la numărul de mașini implicate în Japonia, cu cel puțin 700.000 de vehicule, având mai multe defecte sesizate, inclusiv o blocare a sistemului de pornire și o defecțiune a sistemului de iluminare.
ele mai recente rechemări ale Nissan care apar în documente oficiale se referă la posibile defecțiuni cauzate de scurgeri de apă care generează coroziuni ale componentelor electrice și posibile scurt-circuite. Este afectat modelul Sentra, de pe piața din SUA. Pentru Leaf, pe site apare campania de recall referitoare la sistemul de frânare al acestui model, lansată în luna mai. Anterior, constructorul nipon confirmase campania destinată unui număr de 800.000 de modele Rogue, fabricate între 2014 – 2022, care prezentau un defect similar, de oprire a motorului în timpul rulării.