Kia America este clasată pe primul loc pe piața auto de masă în Studiul „J.D. Power 2023 U.S. Vehicle Dependability Study” pentru al treilea an consecutiv, după ce proprietarii au raportat cele mai puține probleme după trei ani. La acest premiu substanțial se adaugă trei victorii în segmentele lor pentru modelele Forte (Compact Car), Optima (Midsize Car) și Sportage (Compact SUV). Această ultimă realizare continuă să consolideze reputația Kia privind încrederea și fiabilitatea.
„Pentru Kia, un aspect important este să-și promoveze fiabilitatea de clasă mondială, dar alt aspect este ca o organizație precum J.D. Power să o recunoască”, a declarat Sean Yoon, președinte și CEO al Kia North America și Kia America. „Aceste premii de la J.D. Power sunt o validare a devotamentului nostru de a dezvolta produse de încredere. A fi numit cel mai bun brand pe piața de masă timp de 3 ani la rând spune multe, deoarece clienții noștri susțin produsele noastre pe baza experienței lor personale.”
Studiul la nivelul întregii industrii examinează problemele experimentate în ultimele 12 luni de către primii proprietari ai automobilelor vechi de trei ani. Fiabilitatea generală este determinată de numărul de probleme întâlnite la 100 de automobile (PP100). Astfel, un scor mai mic reflectă un nivel mai ridicat de fiabilitate. Studiul a fost compus din 30.062 de sondaje finalizate și a examinat modul în care automobilele cu model de producție 2020 sunt în prezent performante în ceea ce privește calitatea, înlocuirea componentelor și atractivitatea.
„J.D. Power colectează și proceseazã zeci de mii de păreri ale clienților – proprietari verificați. Clienții Kia au răspuns cu evaluări de înaltă calitate, apreciind experiența după trei ani de proprietate”, a declarat Doug Betts, Președinte, Global Automotive Division, J.D. Power. „Câștigarea distincției de cea mai fiabilă marcă de pe piața auto de masă pentru al treilea an consecutiv, pe lângă primirea de distincții pentru Kia Sportage, Kia Forte și Kia Optima, arată că Kia a ascultat vocea clienților și le oferă acestora fiabilitatea pe care și-o doresc.”
Studiul acoperă 184 de probleme specifice din nouă categorii majore ale automobilelor: climă; asistență în timpul condusului; experiență de condus; exterior; caracteristici/comenzi/afișaje; infotainment; interior; grup motopropulsor și scaune.