Cifra de afaceri a Renault Group în trimestrul al treilea se ridică la 9 miliarde de euro, în scădere cu 13,4 % în contextul în care vânzările mondiale scad cu 22,3 % la 599.027 vehicule. Scăderi a consemnat și marca Dacia în ciuda prezentării de modele noi.
Marca Dacia a vândut în trimestrul al treilea 138.375 de vehicule, în scădere cu 11,2 % faţă de perioada similară a anului precedent. Dacia a reușit totuși o evoluție mai bună decât cea a pieței, datorită Noului Sandero, cel mai vândut model din Europa în trimestrul 3, şi a Noului Duster, cel mai vândut SUV din Europa în același interval. Dacia dispune de două modele pe podiumul vânzărilor către clienții particulari din Europa în trimestrul 3 (Sandero pe locul 1 şi Duster pe locul 3) .
Dacia Spring, cel mai accesibil vehicul electric din Europa, înregistrează deja peste 30 000 de comenzi.
Dacia a prezentat recent modelul Jogger, noul său vehicul de familie polivalent cu 7 locuri, ale cărui comenzi vor fi deschise înainte de sfârșitul anului.
În trimestrul 3 din 2021, cifra de afaceri a Renault Group s-a ridicat la 8.987 milioane de euro, în scădere cu 13,4 % faţă de cea înregistrată în perioada similară a anului precedent. Calculată la rate de schimb şi perimetru constant[1], cifra de afaceri ar fi înregistrat o scădere de 14 %.
Cifra de afaceri a diviziei Automobile, exceptând AVTOVAZ s-a ridicat la 7.685 milioane de euro, în scădere cu 14,1 %.
[1] Pentru a analiza variația cifrei de afaceri consolidate la rată de schimb și perimetru constante, Renault Group recalculează cifra de afaceri a exercițiului în curs aplicând ratele de schimb medii anuale ale exercițiului precedent, excluzând variațiile perimetrelor semnificative intervenite în cursul exercițiului.