Mitsubishi Eclipse Cross PHEV 2021 – Cântecul de lebădă

Da mai departe!

Probabil că Mitsubishi Eclipse Cross PHEV va fi ultima mașină Mitsubishi testată de AutoReport.ro în România. Cu toate acestea, japonezii pleacă cu stil de pe piață, oferind o mașină mai mult decât bună.
Mitsubishi Motors Corporation (MMC) a introdus în Europa (și implicit în România) acest un derivat PHEV al modelului său SUV Eclipse Cross (MY21). Reprezentând o evoluție tehnică și de design a modelului actual, Eclipse Cross PHEV va deveni emblema tehnologică a mărcii Mitsubishi Motors în Europa, susținută de sistemul său unic de propulsie hibrid plug-in bazat pe tehnologia EV, transmisia Twin Motor 4WD și sistemul consacrat de tracțiune integrală: Super-All Wheel Control (S-AWC).
Acest model va fi introdus treptat pe anumite piețe europene la începutul primăverii 2021, pe baza cererii și a potențialului local. Modelul Eclipse Cross PHEV (MY21) va fi disponibil și în România.
De la lansarea sa pe piață la sfârșitul anului 2017, 66.390 unități Eclipse Cross au fost vândute în Europa (teritoriul MME – 33 de piețe / date cumulate MME până în august 2020).
Beneficiind de linii precise şi atent finisate, “Eclipse Cross” face o trimitere clară către îndrăgitul model coupe “Eclipse Sport”, vândut în special în America de Nord, între anii 1989 şi 2012, cu peste 1.400.000 unități produse în patru generații succesive. Modelul 2021 a beneficiat de schimbări de design atât la nivelul blocurilor optice, cât și a grilei care a devenit din cromată mai neagră. Silueta a rămas aceeaşi, la fel şi dimensiunile. Schimbată este partea spate, acolo unde blocurile optice sunt noi, iar prelungirea stopurilor din dreptul haionului a dispărut.
Eclipse Cross PHEV are o baterie de mare capacitate de 13,8 kWh și un nou motor pe benzină eficient de 2,4 litri. Modelul poate rula 45 km în modul pur electric (EV). Puterea totală a sistemului de propulsie este de 188 CP, o putere suficientă pentru o astfel de mașină. Surprinzător este cât de bine stă această mașină pe șosea, aproape că îți amintește de ADN-ul sport al mărcii.
Interiorul este un salt uriaș în ceea ce privește designul și confortul pentru Mitsubishi. Dacă japonezii vor continua în această notă la viitoarele modeleva fi foarte bine pentru ei. Liniile futuriste sunt completate și de niște materiale și finisaje foarte bune. Comenzile sunt ușor de găsit, iar spațiile de stocare sunt numeroase și inteligent poziționate. În centrul bordului stă sistemjul denumit Smartphone Display Audio (SDA) caută să fie la fel de intuitiv ca ecranul unui telefon inteligent.
Modelul japonez a primit 5 stele EuroNCAP și are de airbaguri, frontale, laterale și cortină. Printre sistemele de siguranță prezente la bord se numără: cel de frânare automată de urgență, de avertizare la depășirea benzii de mers, la monitorizarea unghiului mort și de un pilot automat adaptiv. Pentru situațiile în care trebuie să ieșiți cu spatele dintr-un loc de parcare destul de strâmt, există și un sistem de monitorizare care te avertizează când există trafic.

Mitsubishi Eclipse Cross 2021 Plug-in Hybrid S-AWC
0-100 km/h: 10,9 secunde
Viteza maximă: 162 km/h
Motor termic
Cilindree (cmc): 2.360
Putere (CP): 98 la 5.500 rpm
Cuplu maxim (Nm): 193 la 3.000 rpm
Motor electric 1
Putere (CP): 82
Cuplu (Nm): 137
Transversal pe puntea față
Motor electric 2
Putere (CP): 95
Cuplu (Nm): 195
Transversal pe puntea spate
Capacitate acumulator: 13,8 kWh
Putere sistem: 188 CP
Cuplu maxim sistem: 193 Nm
L/l/î: 4.545 / 1.805 / 1.685
Masă proprie: 1.985 kg
Volum portbagaj (l): 359
Consum mediu: 4,4 l/100 km (mixt)
Cutie de viteze: automată

Related posts