La inceputul lunii februarie, Espaces Commines, situat in arondismentul 3 al Parisului, s-a transformat intr-o «Galerie» in culorile Citroën si E-MEHARI.
In acesta locatie atipica, fost depozit industrial construit la finele secolului al-19-lea, Marca a ales, impreuna cu agentia l’ECURIE, sa expuna noul sau model neconventional si dezinhibat!Tribut unui model simbol, Méhari 1968, E-MEHARI este mai mult decat atat: un cabriolet cu 4 locuri optimist si in pas cumoda, 100% electric, cu un stil modern si amuzant.
In aceasta locatie privatare denumita «#GaleriEmehari», 4 E-MEHARI in 4 dintre culorile gamei au fost expuse in «cutii» cu decoruri originale, fiecare ilustrand o stare de spirit diferita. Expresiv si colorat, fiecare E-MEHARI dispunea astfel de un univers propriu si de o ambianta specifica: un Grand Bleu care te invita la o escapada, un Orange Mecanique electric, un revigorant Yellow Submarine si un Beige de Jour elegant…indiferent ca era zi sau noapte.
Cele 4 nuante de caroserie realizate din plastic termoformat, cu pigment de culoare in toata masa materialului, rezistent la coroziune si socuri usoare, pot dispune, dupa caz, de doua variante de plafon soft (negru si orange) si de doua finisari interioare (beige sau orange, al caror imprimeu in partea centrala este inspirat din lumea sporturilor nautice). Fabricate din polimeri de tip TEP, aceste tapiterii sunt complet impermeabile.
Cele 4 «Color Box-uri», adevarate opere de arta cu scenarii monocromatice, au fost puse la dispozitia a 25 de personalitati influente in mediul online. Persoane indraznete si creative, mereu atente la ultimele tendinte in materie de design, acestia au fost de acord sa participe la realizarea catorva cadre distractive langa E-MEHARI.