Tesla Motors a fost amendată de autoritățile din Coreea de Sud cu 2,2 milioane dolari din cauză că în materialele publicitare unele lucruri erau exagerate, iar clienților nu li se explica faptul că autonomia mașinilor este cu mult mai mică atunci când afară este foarte frig.
În Coreea de Sud, autoritatea Korea Fair Trade Commission (KFTC) a amendat compania condusă de Elon Musk pentru publicitatea mincinoasă, fiind acuzată că a exagerat autonomia mașinilor și costurile mult mai mici ale utilizării unei mașini electrice față de una pe benzină. Tesla Motors ar fi dat informații exagerate și referitor la viteza de încărcare a mașinilor sale. Autoritatea se referă la informații publicate în august 2019 pe sit-ul companiei, cei de la Tesla spun că le-au modificat când autoritatea a pornit investigația. O problemă este legată de faptul că Tesla nu a menționat faptul că pe vreme rece, mai ales când afară sunt sub zero grade, autonomia mașinilor scade simțitor.
KFTC spune că pe vreme rece, autonomia reală a mașinilor Tesla poate scădea chiar și la jumătate față de valoarea menționată în reclame. Pe vreme rece, autonomia tuturor mașinilor electrice este cu mult mai mică față de cea din condiții meteo ideale, scăderea putând fi chiar și de 40-60%.