Un nou test cu anvelope pentru Autoreport.ro și de data aceasta marcăm o premieră: primele anvelope Michelin și o soluție pentru toate tripurile de vreme, dar și pentru vremea aceasta capricioasă: Cross Climate 2.
Am montat anvelopele pe un SUV: Opel Antara și le-am folosit timp de 3 luni. Au prins ploaie, soare, temperaturi de vară și temperaturi de iarnă. Toate pentru a arăta că sunt cele mai bune din categoria lor.
Această anvelopă vă permite să economisiți timp prețios și bani cheltuiți pentru schimbarea sezonieră a penurilor. Totodată, oferă performanță pe tot parcursul anului: MICHELIN CROSSCLIMATE 2. Această anvelopă certificată pentru zăpadă (3PMSF) oferă cele mai bune performanțe în ceea ce privește frânarea și tracțiunea pe zăpadă cu poziții de top la frânarea pe carosabil uscat și umed. Dispune de un compus adaptabil termic al benzii de rulare care se adaptează la variațiile de temperatură ale drumului. Treptele de pe bloc îmbunătățesc tracțiunea pe zăpadă, în timp ce blocurile de rulare V-Ramp maximizează contactul cu solul pentru o frânare de top pe carosabil uscat. Canelurile în formă de V concepute pentru scurgerea apei asigură o frânare excelentă pe carosabil umed.
Cum vremea de la debutul lui 2023 a fost mai degrabă capricioasă, o soluție de tipul acestor anvelope devine logică. Noi rulăm cu aceste anvelope de câteva luni bune, iar de multe ori dimineața am întâlnit temperaturi ce cereau carateristici de anvelope de iarnă, iar pe la prânz temperaturi care cereau anvelope de vară.
Cât despre cadrul legislativ, RAR-ul precizează: TOATE anvelopele, indiferent de denumirea lor comercială, care sunt marcate cu literele M și S (însemnând noroi și zăpadă), sub forma: M+S, M.S. sau M&S, îndeplinesc cerințele de utilizare în condițiile specifice de iarnă prevăzute în legislația națională rutieră.