Mazda Motor Corporation va expune la Salonul Auto de la Tokyo 2017 două modele concept: unul care anunţă produsele viitoarei generaţii şi altul care întruchipează direcţia de design a modelelor de generație următoare.
Conceptul de produs, un hatchback compact, care îmbină tehnologia și designul de ultimă generație, îşi va face debutul mondial la Tokyo. Dispune de arhitectură SKYACTIV, tehnologii de generaţie viitoare bazate pe filosofia de design Mazda centrată pe om care oferă funcționalitate optimă, şi este alimentat de SKYACTIV-X, primul motor comercial pe benzină din lume ce utilizează aprinderea prin compresie. Rezultatul este o performanţă dinamică îmbunătățită semnificativ, combinată cu un exterior care atrage privirile.
Modelul de viziune de design definește în același timp conceptul de design de generație viitoare Mazda – o expresie mai profundă a limbajului de design KODO, apreciat la nivel global, care a debutat pe Mazda CX-5 în 2012.
„În august, am anunțat viziunea Sustainable Zoom-Zoom 2030, viziunea noastră pe termen lung asupra dezvoltării tehnologiei,care stabilește modul în care Mazda speră să utilizeze plăcerea de a conduce, atracția fundamentală a automobilului, pentru a ajuta la rezolvarea problemelor cu care se confruntă oamenii, pământul și societatea. Viziunea la care se angajează Mazda este aceea de a reduce substanțial emisiile de CO2. Noi credem că cel mai bun mod de a realiza acest lucru este de a reduce emisiile în condiții reale, dar oferind în același timp un amestec de motoare cu ardere internă și tehnologii electrice, luând în considerare situația energetică și mixul energetic al fiecărei regiuni”,spune Masamichi Kogai, Director reprezentant, CEO şi Preşedinte Mazda.