După patru ani de la relansarea celor mai cunoscute biciclete din anii ‘70-‘80, Atelierele Pegas au lansat aseară în cadrul unei conferințe de presă, noi modele special create pentru toată familia.
În octombrie 2015 proiectul Pegas a trecut la un nivel superior prin atragerea unui investitor de anvergură. Prin parteneriatul cu Network One Distribution, brandul Pegas își va accelera dezvoltarea la nivel național și internațional. În urmatorii trei ani, Atelierele Pegas țintesc o creștere de zece ori a volumului de biciclete, până la 25.000 de bucăți anual și o cifră de afaceri de 5 milioane de euro.
„Povestea Pegas a început cu un cadru de bicicletă construit într-o fabrică de armament, la Zărnești. Designul era inspirat de muscle bike-urile americane și britanice, care la rândul lor imitau stilul unei motociclete chopper. Silueta Pegasului, cu șa lungă și coarne, avea să devină pentru mii de copii din România comunistă definiția cuvântului „bicicletă”. Și un pic mai mult. Un obiect cult, poate chiar cel care definește cuvântul „copilărie” pentru toți cei care au învățat să meargă pe bicicletă între anii ’70 și ’80. După ’89 Pegas a dispărut. 20 de ani mai târziu, un proiect independent a readus marca Pegas și vechea bicicletă, într-o nouă formă, pentru copiii care crescuseră între timp. Acum suntem mândri să prezentăm colecția completă: Strada 1 si 2 (bicicleta cu care s-a relansat Pegas), MTB, Fatbike, Șoim, Clasic, Cutezător, Magistral, Practic, Drumeț (variantele de damă și de bărbați), Strada Mini, Pegas Mezin pentru fetițe și băieți,” povestește fondatorul Atelierelor Pegas, Andrei Botescu.
De asemenea, Atelierele Pegas isi propun sa dezvolte și proiecte care implica tehnologie avansată: Kit E-bike, kit Smart bike – care presupune un GPS ce are o aplicație de direcționare și kit-ul hometrainer VR, mai exact un un ansamblu hometrainer cu senzori, aplicație pe telefon și conținut virtual reality românesc pe care îl poți accesa în timp ce pedalezi.
„Pegas se îndreaptă spre tehnologiile noi. Pe lângă cele două proiecte de smart bike, E-bike și hometrainer VR kit, ne propunem ca în viitor să printăm 3D biciclete și să ne ocupăm de realitatea virtuală, astfel fabrica Pegas va deveni fabrica viitorului,” a explicat Andrei Botescu.
Proiectul Pegas s-a născut din pasiune pentru biciclete, pentru identitate urbană și din dorința de a construi un brand puternic românesc. Pe lângă nostalgie, Pegas investește în cercetare și dezvoltare de produse noi, cu un design funcțional și un preț competitiv. Până în prezent, peste 5.000 de biciclete din noile colecții Pegas au ajuns la clienți din țară și din Europa.