Lucid lucrează la un nou model pentru a concura cu Tesla Model Y, care va avea un preț sub 50.000 de dolari. Cu toate acestea, acesta nu este singurul vehicul electric „entry-level” la care lucrează, deoarece producătorul auto a dezvăluit că mai are două alte modele accesibile în dezvoltare. Cu toate aceste modele, are de gând să ajungă și în Europa.
Directorul executiv Peter Rawlinson a vorbit destul de deschis despre planurile Lucid de a lansa un competitor pentru Model Y, dar puține lucruri au fost dezvăluite despre celelalte modele. În timpul unui interviu recent la Monterey Car Week, vicepreședintele senior al Designului și Brandului la Lucid Motors, Derek Jenkins, a menționat că „programul de dimensiuni medii” al firmei va consta în „trei vehicule”.
Se așteaptă ca al doilea dintre aceste noi modele să fie un sedan de dimensiuni similare cu Tesla Model 3. Pe lângă concurența cu cel mai popular sedan electric, va trebui să se confrunte și cu alternative precum Hyundai Ioniq 6, Polestar 2 și BMW i4. Apoi, există al treilea model.
Jenkins nu a dezvăluit ce formă va lua acest model. Cu toate acestea, el a înlăturat orice speranță că ar putea fi un break sau un station wagon, afirmând că pur și simplu nu există suficientă creștere în acest segment pentru a justifica dezvoltarea lui.
Lucid confirmă lucrul la trei noi vehicule electrice de dimensiuni medii.
„Cu siguranță, am explorat această idee,” a spus el pentru CarBuzz. „Air este un format bun pentru asta, dar nu cred că putem justifica acest lucru în viitor, cel puțin nu acum. Cu toții, eu, toți inginerii, suntem mari fani ai wagon-urilor. Am deținut o mulțime de wagon-uri Audi de-a lungul anilor și îmi place acest tip de vehicule. Dar, știți? Este un segment în declin, chiar și în Europa. Entuziaștii cred că wagon-urile de performanță sunt grozave, dar nu există dovezi concrete că acest segment este în creștere. Nu cred că ne vom aventura în această direcție.”
Un domeniu în care Lucid pare deschis este cel al SUV-urilor mai robuste. Potrivit lui Jenkins, „spațiul off-road va continua să se transforme și să evolueze” și „obții beneficiul unui vehicul care este puțin mai elegant și puțin asemănător cu o mașină pentru a obține eficiența, atât eficiența spațiului cât și eficiența aerodinamică, dar îl faci mai robust pentru a-i conferi puțin mai multă durabilitate.”