CEO-ul JLR, Adrian Mardell, a anunțat că lucrările de modernizare și transformare a uzinei din Halewood pentru pregătirea producției de vehicule electrice nu vor opri mașinile cu combustie, care vor fi produse în Marea Britanie de companie, chiar și după startul platformei electrice.
Uzina Halewood din Marea Britanie, în care sunt fabricate modelele Range Rover Evoque și Land Rover Discovery Sport, echipate cu motoare cu combustie, vor continua să fie fabricate „o perioadă limitată de timp”, chiar dacă liniile de producție vor fi electrificate. Compania JLR a investit sume importante de bani pentru a transforma fabrica într-una specializată în automobile electrice, însă contextul actual al pieței, în care cererea de mașini hibride a crescut semnificativ, i-a determinat pe șefii companiei să își revizuiască planurile.
În 2025, noile modele dezvoltate pe platforma EMA vor începe să fie produse la Halewood, dar acest lucru nu va împiedica uzina să producă și vechile mașini cu combustie.
JLR (fosta Jaguar Land Rover) a anunțat rezultate foarte bune la finalul anului fiscal care s-a încheiat pe 31 martie, cu un profit trimestrial de 660 milioane lire (aproximativ 830 milioane de dolari) și unul anual de 2,2 miliarde lire, un record istoric, așa cum a fost și cel al veniturilor, care s-au ridicat la 29 de miliarde lire.
Vânzările mari au fost susținute de o cerere foarte mare pentru modelul Defender, care și-a majorat volumul cu 53%, la 114.700 unități, urmat de cele două modele Range Rover și Range Rover Sport.
Anul viitor, va fi lansat primul model electric dezvoltat de JLR pe platforma EMA, care va înlocui în gamă Velar. Acesta va avea o baterie ce va asigura o autonomie de 724 km, având un charger care permite încărea rapidă (jumătate din baterie în 15 minute).
Anterior, Mardell anunțase că planurile JLR nu mai cuprind șase mașini electrice lansate în următorii doi ani, ci doar patru, în schimb compania fiind pregătită să vândă pentru mai mult timp modele PHEV, aflate la mare căutare în Europa.