Kia Europe a înființat în cadrul organizației Departamentul European pentru Siguranța Auto (EASO). Noul departament, care a luat ființă la 1 februarie, va cuprinde și va conduce toate eforturile Kia Europe pentru siguranța clienților, amplificând astfel abordarea Kia într-o manieră holistică.
Responsabilitățile cheie ale noului departament includ monitorizarea și urmărirea tendințelor privind condusul în siguranță prin date și rețelele sociale, evaluarea preocupărilor legate de siguranță și comunicarea directă cu „Oficiul coreean pentru siguranță auto” (KASO) al Kia, precum și cu autoritățile pentru a iniția și implementa posibile acțiuni.
„Oficiul European pentru Siguranța Auto Kia acordă prioritate siguranței înainte de toate, concentrându-se pe protejarea clienților noștri pe drumurile europene”, a declarat Marc Hedrich, Președinte și CEO al Kia Europe. „Acesta simbolizează angajamentul neclintit al Kia nu doar de a îndeplini, ci de a depăși așteptările în materie de siguranță ale clienților noștri.”
Înființarea Departamentului European pentru Siguranța Auto este un punct culminant al angajamentului de lungă durată al Kia față de siguranța clienților. Ca atare, acesta succede acum Departamentului de calitate al organizației, din care a evoluat.
„Oficiul European pentru Siguranța Auto este construit pe un principiu fundamental: oamenii sunt cel mai important și mai valoros activ al nostru, iar siguranța lor este prioritatea noastră principală. Ducând centrarea pe client la următorul nivel, nu numai că vom asigura cele mai înalte standarde de siguranță în automobilele noastre, dar vom promova și o cultură în care fiecare angajat este un ambasador al siguranței clienților”, a spus Marc Hedrich.