În SUA, în Q3, Tesla a dominat clar clasamentul vânzărilor de mașini electrice cu 3 modele în top 3

Da mai departe!

Cybertruck a Depășit Ford Mach-E și a Obținut Locul 3 în Trimestrul 3. Modelele Tesla Model Y, Model 3 și Cybertruck au ocupat primele trei poziții în clasamentul vânzărilor de vehicule electrice din Trimestrul 3, cu Cybertruck depășind Ford Mustang Mach-E pentru a urca pe podium.

Analiștii ne spun adesea că prețul ridicat al vehiculelor electrice este unul dintre principalele motive pentru care nu se vând la volumele așteptate de producători. Totuși, acest lucru nu se aplică pentru Tesla Cybertruck, ale cărui vânzări sunt în creștere în ciuda unui preț de șase cifre. Se pare că, pentru un anumit tip de cumpărător, atracția brută, inspirată de SF a Cybertruck-ului merită prețul de intrare.

Cybertruck a atras 16.692 de noi proprietari în SUA în Trimestrul 3, devenind al treilea cel mai popular vehicul electric din țară, conform datelor de la Kelley Blue Book. Ascensiunea sa pe locul trei a fost în detrimentul Ford Mustang Mach-E, ale cărui vânzări au scăzut cu aproape 10%, ajungând la 13.392. Honda Prologue s-a clasat pe locul cinci cu 12.644 unități vândute, iar 11.590 de americani au achiziționat Hyundai Ioniq 5, aflat pe locul șase.

După cum probabil ați ghicit, performanța Cybertruck în Trimestrul 3 a completat dominația Tesla pe primele trei locuri ale clasamentului vânzărilor de vehicule electrice. Totuși, camioneta cu design angular mai are un drum lung până să ajungă pe primul sau al doilea loc. Pe locul doi în perioada iulie-septembrie s-a clasat Model 3, recent actualizat, cu o creștere a vânzărilor de 9,7%, la 58.423 unități, iar Model Y și-a menținut primul loc, în ciuda unei scăderi de 9,1% a livrărilor, ajungând la 86.801 unități.

Alți câștigători ai Trimestrului 3 în domeniul vehiculelor electrice includ Cadillac Lyriq (creștere de 139,4%, la 7.224 unități), Ford F-150 Lightning (creștere de 104,5%, dar cu mult în spatele Cybertruck, cu 7.162 unități), Nissan Leaf (creștere de 187,5%, la 4.514 unități) și Lexus RZ (creștere de 96,7%, la 2.742 unități). Vânzările Toyota bZ4X au crescut și ele cu 45,3%, ajungând la 4.109 unități, într-o perioadă în care modelul său înfrățit, Subaru Solterra, a înregistrat o creștere mai modestă de 34,4%, la 3.752 unități.

Dar nu toată lumea poate fi câștigătoare. Vânzările VW ID.4 au scăzut cu 57,8%, la 4.518 unități, Tesla Model S a coborât cu 46,7%, la 1.669, Hyundai Ioniq 6 a pierdut 56,9% din vânzări, scăzând la 2.158 unități, Audi A8 e-tron a găsit doar 1.745 cumpărători (în scădere cu 51,5%), iar BMW i7 a scăzut cu 47%, ajungând la doar 573 de unități. Cel mai nepopular vehicul electric din America a fost Genesis G80, cumpărat de doar 155 de persoane, cu 67,1% mai puține decât în Trimestrul 3 din 2023.

Privind vânzările pe branduri, nu este surprinzător că Tesla domnește, cu 166.923 de mașini vândute. Ford urmează la mare distanță pe locul doi, cu 23.509 unități (în creștere cu 12%), în timp ce Chevrolet, cu o creștere a vânzărilor de 25,6%, completează primele trei poziții cu 19.993 de unități.

Related posts