Honda Civic a primit o nouă generație. Compacta seamănă tot mai mult a sedan și vine cu soluții noi precum acest de sistem de propulsie e:HEV care este foarte inovator.
De fapt, aparențele sunt înșelătoare, iar acesta este un hatchback are va fi vânndut în Europa doar cu acest sistem full hybrid. Din punct de vedere estetic, noul Civic hatchback este aproape identic cu versiunea sedan, care este vândută pe alte piețe… singura diferență fiind partea din spate, care a fost redesenată. Stopurile au fost revizuite și sunt unite de o bandă subțire.
Și interiorul a fost preluat de la Civic sedan, numai că în cazul versiunii hatchback, bancheta este rabatabilă în raport 60/40. Asta înseamnă un volum mai mare de încărcare pentru portbagaj. Tot la interior, Honda a pregătit un instrumentar de bord digital cu display de 10.2 inch, iar ecranul sistemului multimedia (cu Apple CarPlay și Android Auto) are o diagonală de 7 inch. Japonezii au păstrat butoanele fizice pentru sistemul de climatizare.
Ca la HRV, pentru Civic, japonezii se bazează pe același sistem hibrid. Sistemul e:HEV este format dintr-un motor pe benzină, o unitate electrică, un generator și o baterie de mici dimensiuni. La mașina testată de noi, avem unitatea pe benzină 2.0 e:HEV, care produce 184 CP. Este același propulsor de pe SUV-ul compact CR-V Hybrid.
În această combinație, avem o mașină foarte sprintenă, eficientă din punct de vedere al consumului și ecologică. Pentru a 11-a generație Civic, platforma a fost îmbunătățită pentru o mai mare rigiditate, mașina stând mai bine în curbe și pe asfalt.
Honda Civic vine cu tehnologii de siguranţă avansate disponibile încă din standard: Frânare în caz de coliziune (CMBS), Cruise Control Adaptiv (ACC), Menținere bandă circulație (LKAS), Recunoaștere semne circulație (TSR), Asistență părăsire carosabil (RDM), Avertizare unghi mort (BSI), Low Speed Follow & Low Speed Brake și Monitorizare trafic – mers înapoi (CTM).