Grupul MOL a lansat serviciul de car sharing MOL Limo, în Budapesta, o iniţiativă care reflectă ţinta companiei MOL de a deveni prima alegere a clienţilor şi un pionier în domeniul soluţiilor de mobilitate din Europa Centrală şi de Est.
Ca parte a strategiei pe termen lung MOL 2030, compania îşi propune să se adapteze la dinamica pieţei în schimbare şi să extindă comerţul tradiţional cu combustibil într-o afacere mai largă a bunurilor şi serviciilor de consum.
‘Mobilitatea reprezintă o direcţie importantă în strategia Grupului MOL 2030. Scopul nostru este de a transforma operaţiunile de retail prin abordarea unor zone în creştere ale cererii de consum şi de a participa la redefinirea transportului în Europa Centrală şi de Est. Ne dorim să fim prima alegere a clienţilor şi să le oferim toate produsele şi serviciile de care au nevoie la drum, astfel încât călătoria lor să fie cât mai plăcută. Serviciile de car sharing, care vor juca un rol crucial în mixul de transport din marile oraşe, se potrivesc perfect acestei strategii’, arată Peter Ratatics, COO, Consumer Services, MOL Group, într-un comunicat remis, joi, AGERPRES.
MOL Limo reprezintă o soluţie flexibilă, care permite utilizatorilor să lase maşina la o destinaţie aleasă de ei şi să continue traseul folosind transportul public sau chiar bicicleta. Prin serviciile de car şi bike sharing – acesta din urmă fiind un serviciu lansat acum trei ani – MOL este principalul furnizor de soluţii de mobilitate pentru locuitorii oraşului Budapesta.
Obiectivul pe termen lung al MOL este extinderea reţelei de car sharing din Budapesta şi în alte zone, în vederea operării unei flote complet electrice, în conformitate cu dezvoltarea infrastructurii pentru autovehicule electrice în Ungaria şi în Europa Centrală şi de Est. Schimbările intervenite în obiceiurile de consum, cum ar fi importanţa din ce în ce mai mică a deţinerii unui autoturism, precum şi creşterea gradului de conştientizare a nevoii de protecţie a mediului, vor duce la creşterea cererii de servicii de car sharing, care pot îmbunătăţi în mod semnificativ calitatea aerului şi vor permite decongestionarea traficului în marile oraşe.
Grupul MOL este o companie internaţională integrată şi independentă, cu sediul central în Budapesta, Ungaria. Are operaţiuni în peste 30 de ţări, aproximativ 25.000 de angajaţi în întreaga lume şi peste 100 de ani de experienţă în industrie.
Compania are, de asemenea, o reţea de aproximativ 2.000 de benzinării în Europa Centrală şi de Sud-Est, în 10 ţări, din care 210 în România.