Dezvoltând modelul său de afaceri conectat, Goodyear Tire & Rubber Co. a anunțat intenția de a crea o nouă unitate de producție în Luxemburg, care să utilizeze un proces inovativ de producție pentru a satisface cererea tot mai mare de clienți și consumatori pentru anvelopele premium.
Numită Mercury, noua unitate de producție dispune de stații de lucru extrem de automatizate și interconectate, utilizând tehnologii de fabricare a aditivilor, pentru a produce în mod eficient anvelope premium în cantități mici, la cerere, atât pentru clienți de pe piața de înlocuire, cât și pentru echipare originală.
Președintele Goodyear și CEO, Richard J. Kramer, a anunțat personal noua unitate de producție Mercury și planurile companiei.
„Mercury abordează complexitatea din ce în ce mai mare din industria anvelopei, deoarece numărul de modele și opțiuni disponibile pentru consumatori continuă să se prolifereze”, a spus Kramer. „Aceasta ne dă capacitatea de a mări viteza și flexibilitatea pentru a satisface cerererile repetate de volume mici de anvelope Goodyear cu marjă mare, și de a le furniza clienților la cerere, mai repede decât oricând”.
„Mercury va promova modelul nostru de afaceri conectat, care aliniază toate activele noastre – de la linia de producție la consumatorii care aleg Goodyear online și până la vânzare cu amănuntul”, a adăugat acesta. „Aceasta va completa unitățile de producție existente de volum mare și ne va oferi un adevărat avantaj competitiv”.
Noua facilitate, prevăzută a se deschide în 2019, se află în imediata vecinătate a centrului de inovare Goodyear din Luxemburg și a pistei de testare a anvelopelor de aici. Compania investește 77 milioane de dolari în unitatea de producție, care va produce aproximativ 500000 de anvelope anual și va crea aproximativ 70 de noi locuri de muncă cu normă întreagă.
Tehnologia utilizată în procesul de producție Mercury a fost dezvoltată și testată în ultimii cinci ani la centrele de inovare și dezvoltare ale companiei Goodyear. Numele Mercury este o referire la zeul mitic al comerțului și al călătoriilor, care a inspirat crearea logo-ului piciorului înaripat al lui Goodyear de către fondatorul companiei, Frank A. Seiberling.