SEAT a introdus serviciul Fast Lane, care permite clienților reducerea timpului de livrare la 2-3 săptămâni. Acest proces inovator simplifică mult experiența de cumpărare, întrucât utilizatorii își pot configura automobilul cu ușurință și pot apoi opta pentru livrarea la distribuitorul dorit în doar 14-21 de zile, în funcție de termenele administrative locale.
Odată cu această inițiativă, SEAT devine primul producător de mașini din lume care oferă acest serviciu de pionierat, care reduce timpul de livrare mult sub media standard de 90 de zile. Lansat la începutul anului 2017 pe piața austriacă sub forma unui studiu-pilot,
Fast Lane a ajutat marca să vândă peste 300 de unități prin intermediul unei oferte care le permite utilizatorilor să-și personalizeze automobilul și să aleagă din peste 100 de configurații ale modelelor SEAT Leon sau Ibiza.
Serviciul Fast Lane debutează acum în Germania și Spania. Pe piața germană va fi disponibil pentru modelele SEAT Leon și Ibiza, iar pe cea spaniolă doar pentru Leon. Prin intermediul acestei facilități, marca anticipează noile nevoi ale clienţilor şi cererea de pe
piaţă, personalizând experiența lor de cumpărare și transformând-o într-un proces extrem de simplu, rapid și accesibil.
În acest nou scenariu, rețeaua de distribuitori joacă un rol crucial în proces, întrucât ei sunt responsabili cu procesarea comenzilor, finalizarea comenzilor și livrarea mașinilor către clienții finali.
Fast Lane face parte din strategia Order to Delivery 4.0, un proiect creat să sporească viteza si încrederea în procesele de cumpărare și livrare, folosind noi tehnologii avansate.