Marca Dacia a continuat să înregistreze performanțe impresionante, confirmându-și poziția ca unul dintre principalii jucători pe piața europeană. Rezultatele brandului în trimestrul 3 al anului 2025.
Liderat în Vânzări Către Clienți Privați:
În primele nouă luni ale anului 2025, Dacia s-a clasat pe locul al doilea în Europa în clasamentul vânzărilor de autoturisme către clienții persoane fizice, segmentul său de piață cel mai important. De asemenea, se menține pe locul 9 pe piața totală de vehicule de persoane din Europa.
Accelerarea în Trimestrul III:
Trimestrul al treilea a marcat o accelerare puternică, cu 165.451 de vehicule vândute, o creștere de +16,2% față de T3 2024. Vânzările cumulate pe 9 luni au ajuns la 521.387 de vehicule la nivel global (+4,1%).
Modele Cheie la Nivel European:
- Dacia Sandero își confirmă succesul, fiind cel mai vândut vehicul din Europa pe toate canalele de distribuție.
- Lansarea modelului Bigster a dinamizat vânzările, acesta devenind al doilea cel mai vândut SUV de segment C către clienți persoane fizice în Europa, începând din luna iunie, cu peste 55.000 de comenzi de la lansare.
Electrificarea Hibridă:
Dacia accelerează ritmul electrificării prin modelele Duster și Bigster. Vânzările de vehicule hibride au crescut cu un procent spectaculos de 170,0% în primele nouă luni din 2025, reprezentând 20,9% din vânzările mărcii în T3.