Cupra Tindaya, un showcar care dezvăluie viitorul mărcii

Da mai departe!

Cupra a livrat peste 900.000 de vehicule de la intrarea pe piața european ca marcă a SEAT în 2018. Totodată, în șapte ani, brandul a lansat pe piață o gamă complet nouă formată din șapte modele distincte. Acum, Cupra se îndreaptă către IAA Mobility 2025 din Munchen pentru a își prezenta „viziunea îndrăzneață asupra viitorului”.

Principalul exponat al mărcii spaniole, parte a i Volkswagen va fi Cupra Tindaya, un showcar dezvăluit în premieră mondială la IAA Mobility Open Space pe 8 septembrie.

Fără a da detalii despre acest exponat, oficialii Cupra au explicat că numele vehiculului este inspirat din cel al unui munte vulcanic care se înalță pe insula Fuerteventura, în oceanul Atlantic. Rocile sale de culoarea cuprului reflectă identitatea Cupra, în timp ce forma sa brută se conectează cu materialele și texturile limbajului de design al mărcii.

Showcar-ul Cupra Tindaya îmbrățișează caracterul dramatic al omonimului său, cu un design exterior și interior care prinde viață ca o idee radicală. În plus, mașina „exprimă la maximum atenția acordată șoferului, oferind în același timp o experiență unică, care intensifică emoțiile”.

Întruchipând viziunea mărcii și viitorul său limbaj de design viitor, Tindaya vizează simbioza perfectă între om și mașină, unde experiența de conducere și emoțiile ating expresia maximă.

lături de acest showcar, Cupra va prezenta la Munchen, în avanpremieră, o versiune camuflată a modelului de serie Raval, ca parte a familiei Electric Urban Car a grupului Volkswagen.

De asemenea, la Open Space-ul brandului, Cupra vor fi prezentate așa-numitele Tribe Editions, versiuni exclusive ale modelelor Formentor, Leon, Leon Sportstourer și Terramar. „Aceste ediții speciale sunt create pentru clienții îndrăzneți care caută unicitate și diferențiere, cu o notă contemporană și durabilă”, notează oficialii mărcii iberice. Alături de aceste vehicule vor fi expuse și deja cunoscutele modele Tavascan și Born.

Related posts