În 2019, marca Citroën, prin TRUST MOTORS importatorul oficial în România, a înregistrat cel de-al șaselea an de expansiune cu o crestere de 31% a vânzărilor într-o piața auto ce a crescut cu 21% față de anul 2018. Citroën a însumat un volum de 3.400 de unități vândute în 2019 din care 89% vehicule de persoane și 11% vehicule utilitare.
Această creștere a fost sustinută de cele trei modele de referință ale mărcii – Citroën C3, Citroën C3 Aircross și Citroën C5 Aircross.
Citroën C3 este un succes comercial în România cu o creștere de 32,86 % în 2019. Modelul ocupă locul 6 în categoria B Hatch Mainstream.
Citroën C3 Aircross își consolidează poziția în categoria B SUV Mainstream cu o creștere de 55.32% a unităților vândute în 2019, clasându-se astfel pe locul 9 în segment.
Noul Citroën C5 Aircross lansat în România la jumătatea lunii Aprilie 2019 a reușit să câștige până la sfârșitul anului o cotă de piață de 2.2% în segmentul sau cu un total de 484 de unități vândute în 2019.
Segmentul C-SUV este cel mai mare segment de turisme în creștere cu 27% vs 2018.
La nivel european, în 2019, Citroën a continuat expansiunea pentru cel de-al optulea an consecutiv, cu vânzări record de 835.000 de unități în Europa și o cotă de piață de 4.7%.
Anul 2020 va marca tranziția către electrificarea mărcii Citroën. Prima versiune electrificată se va lansa în a doua parte a anului 2020. Începând cu Noul C5 Aircross SUV Hybrid, toate noile modele vor avea o versiune electrificată, dovadă a angajamentului Citroën de a electrifica 100% marca până în anul 2025.