Problemele de producție afectează și constructorul german premium BMW, însă nu din cauza crizei de semiconductori, ci dintr-un blocaj al furnizorului de componente de radiator. Uzina BMW din Leipzig, unde sunt asamblate în principal modelele Serie 1 și Serie 2, a fost oprită pentru două zile, ca urmare a unei crize de componente.
De această dată nu este vorba despre o probelmă cu cipurile, așa cum ar fi fost de așteptat, ci cu componentele pentru radiator, ca urmare a unei probleme a furnizorului de astfel de piese. Informația a fost publicată de presa germană și confirmată ulterior de companie. Oprirea va dura două zile, fiind afectați circa 3.000 de angajați, care vor fi trimiși acasă cu regim de timp redus de lucru. Nu vor fi oprite liniile care produc baterii și diverse componente de plastic pentru automobilele BMW. De asemenea, nu au fost afectate alte uzine ale companiei. BMW asamblează în uzina din Leipzig circa 1000 de autoturisme pe zi, într-un regim de lucru normal, ceea ce înseamnă că pierderile în cele două zile nu vor depăși 2000 de autoturisme.
BMW se numără printre constructorii care au oprit destul de rar producția în uzinele sale, din cauza problemelor de semiconductori. Vânzările grupului german au scăzut cu 13% în prima jumătate a acestui an, însă veniturile și profitul operațional au crescut considerabil. Livrările de autoturisme ale grupului BMW în primele șase luni ale anului au fost cu 200.000 de unități mai mic față de anul trecut, în total fiind vândute 1,16 milioane de vehicule, o performanță mai bună decât cele ale competitorilor săi.