„Trebuie să investești continuu în motoarele cu combustie internă (ICE)”, a spus președintele GM în timp ce discuta despre abordarea flexibilă a constructorului auto în construirea atât a vehiculelor electrice, cât și a celor cu combustie internă.
Președintele GM, Mark Reuss, a declarat că compania va continua să investească în tehnologia motoarelor cu combustie internă pe parcursul tranziției către propulsia electrică. Constructorul auto spune că are flexibilitate în cadrul structurii sale de producție pentru a se adapta la schimbările din cererea consumatorilor între ICE și EV. GM a întârziat recent lansarea camioanelor electrice Chevrolet Silverado EV și GMC Sierra EV deoarece piața electrică nu s-a maturizat așa cum se aștepta.
General Motors va continua să investească în tehnologia motoarelor cu combustie internă în următorii ani, pe măsură ce compania, precum și industria auto, fac tranziția treptată către propulsia electrică, a declarat președintele Mark Reuss.
Reuss și-a reiterat angajamentul față de ICE în timp ce le spunea participanților la un seminar de management auto despre strategia de producție flexibilă a GM, care o protejează de schimbările în cererea clienților. GM are fabrici dedicate atât vehiculelor electrice, cât și celor cu combustie internă, precum și fabrici care gestionează ambele tipuri de vehicule.
GM trebuie să rămână agilă pentru a se adapta la o piață a vehiculelor electrice care nu s-a dezvoltat pe deplin așa cum mulți producători auto au prezis, fapt ce a determinat GM să amâne lansarea camioanelor Chevrolet Silverado EV și GMC Sierra EV. CEO-ul Mary Barra a recunoscut luna trecută că GM nu va atinge ținta de a construi 1 milion de vehicule electrice până la sfârșitul anului 2025 din cauza încetinirii cererii pentru vehicule electrice.
„Piața crește într-un ritm puțin mai lent, dar nu înseamnă că nu crește”, a spus Reuss despre piața vehiculelor electrice. „Infrastructura necesară nu vine atât de repede cum ar dori toată lumea, dar este în curs de dezvoltare.”
Deși GM a pus teporar pe pauză planurile camioanelor sale electrice, compania rămâne să înlocuiască modelul accesibil Bolt EV, care a ieșit din producție anul trecut. Noua versiune, programată pentru 2025, va trece pe platforma mai modernă Ultium a GM, iar producția va fi mutată de la fabrica Orion Assembly din Michigan, unde urmau să fie construite camioanele electrice întârziate, la unitatea de producție a companiei din Kansas.