Pentru BYD, firma de vehicule electrice susţinută de Warren Buffett, tariful a fost redus de la 17,4% la 17%; pentru Geely de la 19,9% la 19,3%, SAIC de la 37,6% la 36,3%.
BYD, Geely şi SAIC nu au răspuns imediat unei solicitări de comentarii în afara orelor de lucru din China.
Alte companii care cooperează cu UE în ancheta sa privind subvenţionarea masivă de către China a vehiculelor electrice se vor confrunta cu tarife de 21,3%, a spus comisia.
Aceasta este mai mare decât taxa de 20,8% cu care s-ar fi confruntat companiile care au cooperat în temeiul deciziei anterioare a UE din iulie. Cei care nu cooperează, vor plăti taxe de import de 36,3%. Aceasta este în scădere faţă de 37,6% anterior.
Uniunea Europeană a deschis, de asemenea, investigaţii pentru a stabili dacă producătorii chinezi de tehnologie curată comercializează produse pe piaţa UE la preţuri de dumping şi dacă companiile deţinute de China beneficiază în mod nedrept de subvenţii în timp ce operează în interiorul Uniunii Europene.