La scurt timp după publicarea rezultatelor pentru 2023, Stellantis a anunțat că a început anul 2024 cu creșteri mari ale vânzărilor, cu procente de două cifre pe cele mai importante piețe ale Europei.
Stellantis a vândut în Europa în februarie cu 12,1% mai multe automobile, comparativ cu anul anterior, potrivit informațiilor transmise de companie, care spune că și-a majorat cota de piață cu 0,3 puncte procentuale, la 20,3%. Vânzările din Franța, Germania, Italia, Polonia și Portugalia au crescut cu procente de două cifre, mai precizează compania, fără să facă publice cifrele exacte ale vânzărilor.
Creșteri semnificative ale vânzărilor se înregistrează și în Austria, Polonia, Portugalia, Spania, unde Stellantis este lider de piață, precum și în Marea Britanie și alte țări europene.
În același timp, pe segmentul de vehicule comerciale, Stellantis Pro One are deja o cotă de piață de peste 30% și înregistrează o creștere a volumelor de vânzări de 15,9%, ceea ce-i permite să rămână lider în segmentul său.
Și pe piața de vehicule electrice (BEV), Stellantis înregistrează o creștere constantă a vânzărilor, chiar dacă cu un procent mai mic decât în anii anteriori, cu 7% în plus față de 2023, având o creștere semnificativă în Franța și Portugalia și o cotă de piață globală VP+LCV de 14,7%.
„Vânzările din februarie arată că toate mărcile și gama noastră de produse se confruntă cu o performanță în creștere constantă în Europa”, a declarat Uwe Hochgeschurtz, directorul operațiunilor pentru Europa lărgită ale Stellantis. „Vânzările de vehicule electrice continuă să crească, iar Stellantis Pro One își consolidează poziția de lider pe piața vehiculelor utilitare, cu toate sistemele de energie combinate, mizând pe o gamă complet reînnoită”.
Vânzările Stellantis din 2023 s-au ridicat la 6,17 milioane de unități, în creștere cu 7% față de anul 2022, bazându-se pe majorări ale livrărilor pe mai multe piețe importante. În Europa, compania a vândut 2,7 milioane de vehicule, în creștere cu 5,6%.