Opel Corsa vine cu o nouă generație prin care se aliniază la gamă. Modelul vine în versiune termică la testele Autoreport.ro
Subcompacta Opel Corsa a ajuns la o nouă generație, iar motorizările includ și un nou propusor electric de putere mai mare. Cel mai evident update este inconfundabilul Opel Vizor, imaginea caracteristică a mărcii care echipează toate noile modele Opel.
„Vizorul“ negru acoperă partea frontală a modelului Corsa și integrează perfect grila vehiculului, farurile cu LED și Opel Blitz central într-un singur element.
În funcție de nivelul de echipare, logo-ul mărcii din față și din spate este prezentat într-un negru atrăgător sau în argintiu satinat mat. „Admisiile de aer“ optice din zona inferioară a barei de protecție față sunt mai mari și mai proeminente decât înainte, așezând Corsa și mai ferm pe șosea.
Partea laterală a noului Corsa impresionează, de asemenea, prin liniile sale caracteristice. Stâlpul C „întrerupt“ pare să permită plafonului, care este de culoare neagră (în funcție de nivelul de echipare), să plutească deasupra vehiculului. Partea din spate prezintă, de asemenea, o imagine clară: emblema Corsa apare acum – așa cum a fost văzută pentru prima dată în urmă cu câteva luni pe ediția limitată “Opel Corsa 40” – în centrul hayonului. Iar vopseaua Grafik Grey, disponibilă pentru prima dată pentru Corsa, a sosit în gamă. Sistemul de navigație oferă servicii conectate, recunoaștere vocală naturală „Hey Opel“ și actualizări over-the-air. În plus, afișajele de pe ecranul tactil color de 10 inci ale sistemului de navigație și multimedia și de pe ecranul de informații pentru șofer sunt mai clare, astfel încât toate informațiile importante să poată fi vizualizate într-o fracțiune de secundă. Iar noul venit mai are un as în mânecă. Pentru prima dată, smartphone-urile compatibile cu Apple CarPlay și Android Auto vor putea fi conectate la sistemele multimedia ale vehiculului și, de asemenea, vor putea fi reîncărcate wireless.
Modelul de test este echipat cu motorul pe benzină 1.2 PureTech care produce 100 de CP care este legat la o cutie de viteze automată cu 8 rapoarte. În această combinație mașina se descurcă bine în oraș şi surprinzător de bine pe drumurile din afara orașului. Comportamentul dinamic al mașinii este unul destul de bun, care se încadrează în media clasei.
Datorită numeroaselor funcții noi, Corsa creează, de asemenea, o atmosferă modernă și plăcută în interior. La toate acestea contribuie scaunele cu model nou, precum și un design nou al manetei de schimbare a treptelor și al volanului. Cu toate acestea, punctul culminant – atât din punct de vedere vizual, cât și tehnic – este reprezentat de cockpitul opțional complet digital cu noul sistem de infotainment. Platforma integrată Snapdragon Cockpit Platform from Qualcomm Technologies1 dispune de capacități îmbunătățite de grafică, multimedia, vizualizare computerizată și inteligență artificială (AI) pentru a oferi un sistem mai integrat, contextual și adaptabil în mod constant, care poate evolua pentru a răspunde preferințelor pasagerilor.
Există, de asemenea, numeroase alte sisteme de asistare de ultimă generație care fac conducerea și manevrele mai relaxante. Oferta variază de la noua cameră panoramică pentru vedere în spate de înaltă rezoluție, la controlul adaptiv al vitezei de croazieră, limitatorul de viteză și protecția părților laterale, până la alerta de coliziune frontală cu frânare automată de urgență și detectarea pietonilor.