Vânzările Mazda România au totalizat 2.468 de unități pe parcursul anului 2022, marcând o evoluție pozitivă față de 2021 când s-au comercializat 2.462 de autovehicule. SUV-ul compact Mazda CX-30 a fost și în acest an cel mai vândut model, cu 887 de unități livrate câtre clienții din România, anunță importatorul într-un comunicat trimis redacției noastre.
Similar cu anul anterior, Mazda3 și Mazda CX-5 au completat topul celor mai vândute modele cu 596, respectiv 453 de unități comercializate. Deși a fost lansat în toamnă, Mazda CX-60, primul model PHEV de la Mazda și cel care marchează debutul mărcii în segmentul premium, a fost livrat deja către 150 de clienți.
„În pofida tuturor provocărilor care au continuat să pună la încercare industria auto în 2022, am reușit să avem o evoluție bună a vânzărilor Mazda în România. Este meritul gamei de modele actualizate periodic, a noii Mazda CX-60 PHEV dar și a partenerilor noștri din piață. Podiumul este din nou adjudecat de Mazda CX-30, Mazda3 și Mazda CX-5, însă noua Mazda CX-60 se remarcă prin 150 de vehicule vândute în mai puțin de 4 luni. Ne așteptăm ca acest rezultat să crească anul acesta, odată cu completarea gamei de motorizări Mazda CX-60 cu noul motor e-Skyactiv D diesel de generație nouă, cu șase cilindri în linie și Mild-Hybrid”, a declarat Cristian Rigu, Country Manager Mazda România.
Anul 2022 a marcat pentru Mazda un alt moment important, prin extinderea garanției la 6 ani în limita a 150.000 de km pentru toată gama de modele, în timp ce bateriile de mare tensiune din echiparea Mazda MX-30 și Mazda CX-60 beneficiază de garanție de 8 ani în limita a 160.000 de km.