Maserati a folosit Concursul Internațional de Eleganță St. Moritz pentru a introduce o versiune de bază a GranCabrio, precum și un model unic bazat pe GranCabrio Trofeo. Acesta din urmă este cunoscut sub numele de ICE și a fost creat de programul de personalizare Maserati Fuoriserie.
Începând cu varianta de bază, aceasta dispune de un motor V6 Nettuno biturbo de 3,0 litri care produce 483 CP (360 kW / 490 PS) și un cuplu de 600 Nm. Datorită tracțiunii integrale și a ceea ce presupunem că este o transmisie automată cu opt trepte, GranCabrio poate accelera de la 0 la 100 km/h în 3,9 secunde și atinge o viteză maximă de 302 km/h.
Maserati a fost reticent în a oferi detalii specifice, dar modelul vine echipat cu faruri LED și o suspensie pneumatică, precum și cu jante decalate de 20 și 21 de inci. Interiorul cu patru locuri are scaune din piele perforată, precum și un instrumentar de bord digital de 12,2 inci, un sistem de infotainment de 12,3 inci și un ecran de confort de 8,8 inci.
Prețurile și echipamentele vor varia în funcție de piață, dar versiunea italiană începe de la 169.600 EUR (177.440 USD) și oferă o gamă largă de opțiuni. Printre acestea se numără un sistem audio premium Sonus, un head-up display și un pachet Comfort care adaugă scaune față ventilate, HomeLink și un deflector de vânt.
Trecând la modelul unic GranCabrio Trofeo, acesta este dedicat „farmecului iernii” și prezintă un exterior unic Liquid tri-coat care amintește de un lac înghețat. Acest efect este amplificat de accentele Gloss White, precum și de jantele forjate care sunt susținute de etriere de frână albastru lucios.
Printre punctele de atracție se numără un plafon moale Blue Marine și un interior de culoare gheață cu accente negre contrastante. Aceasta din urmă se reflectă în ornamentele din fibră de carbon.
Deoarece se bazează pe GranCabrio Trofeo, modelul unic are un motor V6 Nettuno îmbunătățit care produce 542 CP (405 kW / 550 PS) și un cuplu de 650 Nm. Aceasta reduce timpul de la 0 la 100 km/h la 3,6 secunde, mărind în același timp viteza maximă la 316 km/h.
Pe lângă cele două mașini noi, Maserati a anunțat modificări minore pentru grand tourere. Paleta de culori a GranCabrio a fost „revizuită și extinsă”, în timp ce coupe-ul și decapotabilul Trofeo pot fi echipate cu un nou sistem de evacuare sport începând din martie. Acesta din urmă promite „sunete mai pure și mai pline de adrenalină”.



