Marca de mașini sport de lux a grupului Volkswagen, Lamborghini a raportat de asemenea un rezultat record, după o creștere a vânzărilor cu 10%. În total, marca italiană a grupului VW a livrat 9.233 de mașini, fiind depășit pentru prima dată pragul de 9.000 de autoturisme vândute.
Regiunile de vânzări și-au împărțit succesul destul de echilibrat, cu aproape 3.500 de automobile în Europa și Orientul Mijlociu, aproape 3.200 de autoturisme în cele două Americi și 2.500 de autoturisme în Asia. Cel mai vândut model al mărcii Lamborghini a fost, așa cum era de așteptat, SUV-ul Urus, cu peste 5.300 de unități livrate, urmat de Huracan, 3113 unități, și Aventador, 753 de unități.
Stephan Winkelmann, CEO al Automobili Lamborghini: „Am reușit să gestionăm cu atenție și meticulos un aport extraordinar de comenzi, urmărind o strategie clară cu obiectivul principal de a menține o creștere controlată pentru a proteja exclusivitatea mărcii noastre. 2023 va fi un an al provocărilor și schimbărilor pe care suntem gata să le confruntăm, împingându-ne mereu dincolo. Acum avem ocazia să ne concentrăm asupra următoarelor noastre obiective și datorită unei liste de așteptare de 18 luni, care ne permite să privim cu încredere spre viitor și obiectivele viitoare.”
Mărcile de lux Porsche și Lamborghini sunt singurele din grupul VW care au înregistrat creșteri în anul 2022. Porsche a anunțat deja că are așteptări de vânzări în creștere și pentru 2023, iar Lamborghini prognozează un an 2023 mai bun decât cel precedent, pe fondul dispariției treptate a problemelor de aprovizionare, în special cu componente electronice.