Kia K4 a fost prezentată americanilor în versiunea hatchback: va înlocui compacta Ceed

Da mai departe!

K4 Hatchback este o alternativă mai practică la sedanul elegant. Va fi pus în vânzare în America mai târziu în acest an. Modelul va sosi în Europa ca să înlocuiască compacta Ceed.

Anul trecut, Kia ne-a surprins plăcut confirmând că noul K4 Hatchback va ajunge în SUA. Acum, este aici. Kia a dezvăluit modelul de producție K4 Hatchback 2026 la Salonul Internațional Auto de la New York miercuri și a confirmat că vânzările în SUA vor începe mai târziu în acest an. Cine a spus că hatchback-ul a murit? Aceasta este răspunsul Kia la variantele hatchback ale Honda Civic, Mazda3, Toyota Corolla și, într-o măsură mai mică, Acura Integra. Cumpărătorii s-ar putea orienta către crossovere, dar Kia vede suficient de multă piață pentru a risca cu un K4 Hatchback aici, în Statele Unite. Este un hatchback foarte distinctiv, cu un design de acoperiș plutitor și mânerele portierelor spate integrate în montantul C, dispărând din vedere. Acoperișul care se îngustează ușor permite ceea ce Kia susține a fi cel mai bun spațiu pentru cap din spate din clasă, iar K4 Hatchback are, de asemenea, mai mult spațiu pentru picioare în spate decât oricare dintre rivalii săi. Acestea fiind spuse, volumul portbagajului spate de 629 de litri, deși bun, nu poate egala cei 702 litri ai Honda Civic Hatchback. Remarcabil, totuși, K4 Hatchback este cu 28 de centimetri mai scurt în total decât sedanul.

La fel ca sedanul, K4 Hatchback va fi disponibil cu două motoare, un motor de 2,0 litri aspirat natural cu patru cilindri și 147 de cai putere și un motor turbo de 1,6 litri cu patru cilindri și 190 de cai putere în versiunea GT-Line Turbo. Primul este cuplat la o transmisie cu variație continuă, în timp ce al doilea este cuplat la o transmisie automată cu opt trepte. Atât GT-Line, cât și GT-Line Turbo primesc o reglare sportivă unică a suspensiei și jante de 18 inch, alături de alte elemente de design mai sportive. În afară de zona de încărcare din spate, interiorul este practic identic cu cel al sedanului K4, cu două ecrane de 12,3 inch pentru instrumentarul de bord și infotainment. Există o mulțime de sisteme de asistență pentru șofer standard, cum ar fi tempomatul adaptiv și asistența la menținerea benzii, în timp ce opțional pe GT-Line Turbo este excelentul sistem Highway Driving Assist de la Kia. Kia nu a confirmat încă detaliile privind nivelurile de echipare și prețurile, așa că nu știm dacă K4 Hatchback va urma exact aceeași schemă ca și sedanul. Dar, comparativ, așteptați-vă ca Hatchback-ul să coste puțin mai mult decât sedanul, care în prezent începe de la 23.165 de dolari și urcă până la 31.860 de dolari pentru un GT-Line Turbo complet echipat.

Related posts