Kia a atins o cotă de piață de 4.9% în Europa în luna februarie, în creștere cu 1.2% față de aceeași perioadă a anului trecut, potrivit noilor date publicate astăzi de ACEA (European Automobile Manufacturers’ Association). Rezultatele au evidențiat și un început de an puternic, în care cota de piață Kia a crescut cu 1.4%, ajungând la o valoare impresionantă de 5.3% în primele două luni ale anului.
Înmatriculările auto Kia pe piețele UE, EFTA și Marea Britanie au ajuns luna trecută la 39.149 de unități, o creștere cu 24.8% față de aceeași perioadă a anului trecut. Kia a vândut până acum un total de 86.286 de automobile în 2022, o creștere de 32%, evidențiind succesul continuu al mărcii Kia în regiunea europeană.
Performanța Kia se contrastează în mod favorabil cu piața generală de automobile noi, care a scăzut cu 6.7%, cea mai slabă lună februarie în ceea ce privește volumele de vânzări de la începutul arhivei înregistrărilor ACEA. În timp ce mulți producători de automobile continuă să se confrunte cu dificultăți în lanțul de aprovizionare cauzate de deficitul de semiconductori, Kia a continuat să lucreze cu furnizorii săi pentru a evita întârzierile în producție.
Jason Jeong, președintele Kia Europe, a comentat: „Februarie marchează încă o lună impresionantă, deoarece continuăm să vedem o creștere a cotei de piață și a vânzărilor de la an la an. Pe măsură ce prețurile combustibilului continuă să crească, tot mai mulți cumpărători sunt atrași de gama noastră de automobile electrificate premiate. Având în vedere că EV6 este desemnată „Mașina Anului 2022 în Europa” și modelul complet nou Niro urmează să sosească în următoarele câteva luni, aștept cu nerăbdare ca această traiectorie pozitivă remarcabilă să continue.”