Kia Corporation a înregistrat vânzări globale totale de 221.152 de unități în februarie 2022, o creștere de 4,7% față de anul precedent. În luna februarie, Kia a avut performanțe robuste în urma lansării de noi modele competitive, cum sunt noul Niro și Carens, oferit strategic pe piața indiană. Îmbunătățirea treptată a întreruperilor de aprovizionare a susținut, de asemenea, această performanță.
Vânzările în Coreea de Sud
Kia a înregistrat vânzări de 39.560 unități în Coreea de Sud, o creștere de 5.3% față de luna februarie 2021.
Modelele SUV au contribuit la vânzările puternice ale companiei pe piața sa de origine. SUV-ul Sorento a înregistrat un volum de vânzări de 4.776 de unități, alături de SUV-ul Sportage care a înregistrat 3.781 de unități.
Vânzările în afara Coreei de Sud
De asemenea, vânzările în afara Coreei de Sud au crescut cu 4.5% față de aceeași lună a anului trecut, cu 181.592 de unități vândute.
Pe piețele din afara Coreei de Sud, SUV-urile Sportage și Seltos au condus vânzările cu 20.987 și, respectiv, 20.877 de unități vândute. Acestea au fost urmate de sedanul subcompact Rio, care a înregistrat vânzări de 18.427 de unități.
În continuare, Kia va continua să își ajusteze în mod flexibil producția în conformitate cu situația stocului și să minimizeze întreruperea producției.
De asemenea, compania se va concentra pe impulsionarea vânzărilor și pe creșterea profitabilității prin modele noi, cum ar fi noul Niro și Kia EV6. Kia EV6, primul model 100% electric al companiei, a fost desemnat „Mașina Anului 2022 în Europa”, devenind prima marcă coreeană care a câștigat prestigioasa distincție ca o dovadă clară a tranziției companiei către a deveni un furnizor de soluții de mobilitate sustenabilă.