Kia Corporation a înregistrat vânzări globale totale de 250.646 unități în martie 2022, o scădere de 0,9% față de anul precedent. Pentru vânzările din afara Coreei de Sud, Kia a înregistrat vânzări de 205.580 unități, în creștere cu 1.8% față de aceeași perioadă a anului trecut.
În luna martie, Kia a înregistrat performanțe pozitive în activitatea sa în multe regiuni cheie, inclusiv Europa, Asia Pacific și India, arătând îmbunătățiri față de anul anterior. Gama de modele SUV a condus vânzările globale, Sportage fiind cel mai vândut model. Sportage a înregistrat vânzări globale de 36.154 unități în martie.
Vânzările în Coreea de Sud
Kia a înregistrat vânzări de 45.066 unități în Coreea de Sud, o scădere de 11.7% față de luna martie a anului 2021.
Modelele SUV au contribuit la vânzările puternice ale companiei pe piața sa de origine. SUV-ul Sorento a înregistrat un volum de vânzări de 5.435 unități, alături de SUV-ul Sportage care a înregistrat 4.919 unități.
Vânzările în afara Coreei de Sud
Pe piețele din afara Coreei de Sud, SUV-urile Sportage și Seltos au fost în topul vânzărilor cu 31.235 și, respectiv, 22.221 unități vândute. Acestea au fost urmate de modelul Picanto, cunoscut și sub numele de Morning pe unele piețe, care a înregistrat vânzări de 16.596 unități.
Kia va continua să își ajusteze în mod flexibil producția în funcție de situația stocurilor și pentru a minimiza întreruperea producției.
Kia EV6, primul model 100% electric al companiei, a fost desemnat în martie „Mașina Anului 2022 în Europa”, devenind primul brand coreean care a câștigat prestigioasa distincție ca dovadă clară a tranziției companiei către un furnizor de soluții de mobilitate sustenabilă.
Bazându-se pe astfel de modele noi competitive, compania declară că se va concentra pe impulsionarea vânzărilor și creșterea profitabilității.