Vânzările globale Kia în 2022 au atins 2.9 milioane de unități, în creștere cu 4.6% față de anul trecut; vânzările pe piețele emergente au crescut cu 5.4% față de anul trecut. Vânzările globale Kia în 2022 au atins 2.9 milioane de unități, în creștere cu 4.6% față de anul trecut; vânzările pe piețele emergente au crescut cu 5.4% față de anul trecut.
Vânzările Kia în 2022 pe piețele din afara Coreei de Sud au înregistrat o creștere cu 5.4% față de anul precedent, atingând 2.362.551 de unități. Vânzările în Coreea de Sud au totalizat 541.068 de unități.
Vânzările lunare globale Kia înregistrate în luna decembrie au crescut cu 13.7% față de anul anterior, la 236.874 de automobile.
În clasamentul modelor din gamă, SUV-ul Sportage s-a aflat în fruntea clasamentului global al vânzărilor din 2022 cu 452.068 de unități, urmat de SUV-ul Seltos cu 310.418 de unități și SUV-ul Sorento cu 222.570 de unități.
Kia a atins această creștere anul trecut datorită strategiilor sale eficiente de management al lanțului de aprovizionare și lansărilor de succes ale noilor modele Niro și Seltos 2024. În plus, modelul 100% electric EV6 a demonstrat competitivitatea Kia pe piața globală de automobile electrice, având vânzări totale de aproape 80.000 de unități.
În 2023, Kia vizează vânzări globale de 3.2 milioane de unități. Pe regiuni, Kia se așteaptă să vândă 585.120 de unități în Coreea de Sud și 2.61 milioane de automobile pe celelalte piețe.
Kia intenționează să-și mențină impulsul vânzărilor în 2023, prin stabilirea de strategii solide pentru extinderea activităților pe diverse piețe, dezvoltarea cu succes a automobilelor PBV (Purpose Built Vehicles) cu sistem de producție flexibil și lansarea de produse și soluții centrate pe client.
De asemenea, compania va căuta să-și consolideze poziția de lider pe piața globală a automobilelor electrice cu gama sa unică de mobilitate electrificată. Anul acesta, Kia va lansa mai multe modele foarte așteptate, cum ar fi SUV-ul EV9 la începutul anului 2023, ajutând compania să-și atingă obiectivul de a deveni un furnizor de soluții de mobilitate sustenabilă.