Honda Civic e:HEV – un pic de sport nu strică!

Da mai departe!

Honda Civic a primit o nouă generație. Compacta cu sistem de propulsie e:HEV a primit un tratament sportiv în acest an, formă în care vine la testele Autoreport.ro.


De fapt, aparențele sunt înșelătoare, iar acesta este un hatchback are va fi vânndut în Europa doar cu acest sistem full hybrid. Din punct de vedere estetic, noul Civic hatchback este aproape identic cu versiunea sedan, care este vândută pe alte piețe… singura diferență fiind partea din spate, care a fost redesenată. Stopurile au fost revizuite și sunt unite de o bandă subțire. Acum modelul a primit și pachete de personalizare.

Oferta include pachete de accesorii pentru interior și exterior. Acestea vin cu elemente de design elegante, opțiuni inteligente de depozitare și dispozitive suplimentare de protecție.
Și interiorul a fost preluat de la Civic sedan, numai că în cazul versiunii hatchback, bancheta este rabatabilă în raport 60/40. Asta înseamnă un volum mai mare de încărcare pentru portbagaj. Tot la interior, Honda a pregătit un instrumentar de bord digital cu display de 10.2 inch, iar ecranul sistemului multimedia (cu Apple CarPlay și Android Auto) are o diagonală de 7 inch. Japonezii au păstrat butoanele fizice pentru sistemul de climatizare.

Pentru a face și mai atractiv modelul, cei de la Honda au introdus în acest an diferite stiluri și pachete de personalizare. Modelul de test, este echipat cu Pachet Sport. Pentru a accentua aspectul sportiv al modelului Civic, puteți îmbunătăți vehiculul cu un spoiler tip „Ducktail”, ornamente laterale și capace de oglindă exterioară în culoarea „Berlina Black”, precum și embleme cu crom închis, prin acest pachet care creează o impresie mult mai dinamică a acestui model.
Ca la HRV, pentru Civic, japonezii se bazează pe același sistem hibrid. Sistemul e:HEV este format dintr-un motor pe benzină, o unitate electrică, un generator și o baterie de mici dimensiuni. La mașina testată de noi, avem unitatea pe benzină 2.0 e:HEV, care produce 184 CP. Este același propulsor de pe SUV-ul compact CR-V Hybrid.
În această combinație, avem o mașină foarte sprintenă, eficientă din punct de vedere al consumului și ecologică. Pentru a 11-a generație Civic, platforma a fost îmbunătățită pentru o mai mare rigiditate, mașina stând mai bine în curbe și pe asfalt.
Honda Civic vine cu tehnologii de siguranţă avansate disponibile încă din standard: Frânare în caz de coliziune (CMBS), Cruise Control Adaptiv (ACC), Menținere bandă circulație (LKAS), Recunoaștere semne circulație (TSR), Asistență părăsire carosabil (RDM), Avertizare unghi mort (BSI), Low Speed Follow & Low Speed Brake și Monitorizare trafic – mers înapoi (CTM).

Honda Civic 2.0 i-MMD (184 PS) e:HEV e-CVT
0-100 km/h: 7,1 secunde
Viteza maximă: 180 km/h
L/l/î: 4.468/1.802/1.415
Masă proprie: 1.412 kg
Volum portbagaj (l): N/A
Motor Termic
Cilindree (cmc): 1.993
Putere (CP/rpm): 141 la 6.000
Cuplu maxim (Nm/rpm): 182 la 4.500
Motor electric: 184 CP
Cuplu: 315 Nm
Putere (CP): 184 combinată
Consum mediu: 5 litri/100 km
Transmisie automată CVT

Related posts