GWM nu a mai așteptat Guvernul și și-a creat propriul program de subvenții pentru vehicule electrice

Da mai departe!

O reducere generoasă a permis GWM să submineze concurenții de la Hyundai, Renault și alții. Compania din China a reușit un sistem prin care să nu mai ia subvenții guvernamentale, ci să le creeze pe cele proprii.

Guvernul britanic a anunțat recent mult-așteptatul program de subvenții pentru mașini electrice, menit să facă noile vehicule electrice puțin mai accesibile localnicilor. Prin acest program, o finanțare de 650 de milioane de lire sterline (aproximativ 876 de milioane de dolari) va fi utilizată pentru a oferi cumpărătorilor subvenții de 1.500 de lire sterline (2.000 de dolari) sau 3.750 de lire sterline (5.000 de dolari) pentru vehiculele electrice eligibile.

Cu toate acestea, o listă completă a vehiculelor eligibile nu a fost încă anunțată, lăsând multe mărci în incertitudine dacă vehiculele lor vor fi incluse sau nu.

Nedorind să se odihnească pe lauri și să aștepte, Great Wall Motor, cunoscută local sub numele de GWM, a anunțat propriile reduceri substanțiale. Toate versiunile GWM Ora 03 sunt acum disponibile cu un „Grant Verde” de 3.750 de lire sterline (~5.000 de dolari), reducând prețurile și făcându-le și mai accesibile. Mișcarea vine la scurt timp după ce Leapmotor a anunțat, de asemenea, o reducere de 3.750 de lire sterline pentru mașina sa de oraș de bază, T03.

Deși Ora 03 ar putea arăta puțin ciudat, am descoperit anul trecut că este de fapt un vehicul electric foarte respectabil. În Marea Britanie, prețul de pornire este de 21.245 de lire sterline (~28.600 de dolari) pentru versiunea 03 Pure, în scădere de la prețul de 24.995 de lire sterline (~33.700 de dolari) înainte de Grantul Verde. Vine standard cu un pachet de baterii de 48 kWh și oferă o autonomie de 193 de mile (310 km). Datorită reducerii de preț, acum subcotează vehicule precum Hyundai Inster și Renault 5.

Versiunea 03 Pro se află la mijlocul gamei. Prețul său de pornire a fost redus de la 28.995 de lire sterline (~39.000 de dolari) la 25.245 de lire sterline (~34.000 de dolari). Pentru acești bani, cumpărătorii primesc o baterie mai mare de 63 kWh și o autonomie de 260 de mile (418 km). Vârful de gamă este Ora 03 GT, cu un preț de 29.245 de lire sterline (~39.400 de dolari), care are același sistem de propulsie ca 03 Pro și vine cu un stil exterior unic, scaune față cu masaj și ventilație, un trapă electrică și funcție de launch control.

Cine se va califica și cine nu?

Calificarea pentru programul de subvenții pentru mașini electrice al guvernului local s-ar putea dovedi dificilă pentru mulți producători auto, relatează Autocar. De exemplu, subvențiile disponibile vor varia în funcție de cât de curată este rețeaua energetică a țării în care este produs vehiculul și unde sunt fabricate bateriile sale. În plus, producătorii de automobile trebuie să fie, de asemenea, membri ai Inițiativei pentru Obiective Bazate pe Știință (Science Based Targets Initiative), unde trebuie asumate angajamente pentru reducerea emisiilor de carbon, iar scorurile de emisii trebuie să fie sub un prag încă nedefinit.

Deși guvernul nu a publicat încă o listă completă a vehiculelor electrice eligibile, se preconizează că cele construite în Asia vor fi excluse. Aceasta este o veste proastă pentru mărci precum GWM, dar ar trebui să ajute firmele auto europene să facă față mai bine rivalilor lor estici, cu prețuri mai competitive.

Related posts