Geely Galaxy A7, cu sistem hibrid EM 2.0 și autonomie de 2.100 km, a debutat oficial în China

Da mai departe!

Geely a dezvăluit oficial Galaxy A7 EM-i, primul său sedan plug-in hibrid construit pe platforma GEA (Geely Electric Architecture). Modelul marchează debutul noului sistem rebranduit „Geely EM AI Super Hybrid 2.0”, cunoscut anterior sub numele Leishen sau NordThor Hybrid 2.0, și este poziționat între Galaxy L6 și Starshine 8 în gama Galaxy în expansiune a Geely. Se așteaptă ca Galaxy A7 EM-i să fie pus în vânzare mai târziu în acest an și vizează direct concurenți precum BYD Seal 06 DM-i și BYD Qin L.

Galaxy A7 EM-i este propulsat de un sistem hibrid dedicat, ce include un motor de 1.5 litri (BHE15-BFN) și un motor electric P3 care produce 175 kW. Geely revendică o eficiență termică a motorului de 47,26%, lider în clasă, o accelerație de la 0 la 100 km/h în doar 7,1 secunde și o viteză maximă de 190 km/h. În condițiile CLTC, consumul de combustibil în modul de descărcare a bateriei este de doar 2,67 L/100 km.

Cumpărătorii pot alege dintre trei configurații de baterii LFP (litiu-fier-fosfat): 8,5 kWh, 18,4 kWh și 18,99 kWh. În funcție de variantă, acestea oferă autonomii exclusiv electrice de 55 km, 70 km, 120 km sau 150 km. Platforma EM-i include și algoritmi inteligenți de gestionare a energiei pentru a optimiza distribuția puterii și a extinde durata de viață a bateriei în timp real. Vehiculul atinge o autonomie combinată CLTC de peste 2.100 de kilometri.

Galaxy A7 EM-i urmează vizual limbajul de design „Galaxy Ripple”, cu o grilă complet închisă, o bandă luminoasă pe toată lățimea cu 196 de LED-uri și o bară de protecție sculptată cu fante de aer trapezoidale și detalii cromate argintii. Linia dublă a caroseriei și profilul elegant contribuie la atractivitatea sa aerodinamică, în timp ce partea din spate este finisată cu o bară luminoasă minimalistă și inscripția Geely integrată. Fotografiile oficiale evidențiază un exterior alb, fiind așteptate un total de șase opțiuni de culori la lansare.

A7 măsoară 4.918 mm în lungime, 1.905 mm în lățime și 1.495 mm în înălțime, cu un ampatament de 2.845 mm, ceea ce îl face mai mare decât rivali precum BYD Qin L. Oferă un interior spațios pe măsură. Rulează pe anvelope Continental de 19 inci (235/45 R19) și încorporează multiple camere exterioare pentru a susține o suită completă de asistență pentru șofer.

În interior, Galaxy A7 EM-i oglindește cabina modelului Starshine 8, mai mare. Dispune de un ecran central plutitor de 15,4 inci care rulează sistemul Flyme Auto, un tablou de bord digital de 12,3 inci și un volan cu două spițe. Cockpit-ul Flyme Auto suportă CarPlay, HiCar, ICCOA și Flyme Link și oferă actualizări OTA, recunoaștere a scenelor bazată pe AI și gestionare adaptivă a energiei. Un controler rotativ oferă control tactil suplimentar.

Consola centrală are un selector de viteze montat pe coloană, un pad de încărcare wireless, compartimente de depozitare ascunse și comenzi fizice pentru media și climatizare. Vehiculul include, de asemenea, un sistem audio Flyme Sound cu 16 difuzoare, un display head-up de 16,6 inci, un plafon panoramic cu parasolar electric și iluminare ambientală cu 256 de culori. Bancheta din spate oferă un design rabatabil 4/6, extinzând capacitatea portbagajului de la 535 la 988 litri.

Dotările de confort includ scaune față ventilate, încălzite, cu difuzoare în tetiere și opt moduri de masaj. Scaunele din spate oferă o lățime a pernei de 550 mm și o înclinare de 120 de grade.

Related posts