Sedanul de buget al Dacia se pregătește de noutăți. Loganul va primi un facelift subtil, cu lumini și grilă reîmprospătate, păstrându-și motorul și platforma.
Dacia produce a treia generație a Loganului din 2019, așa că un facelift este absolut necesar. Deși sedanul, care este practic un „frate” al Sandero, a primit deja o ușoară revigorare în 2022, acum este rândul său pentru o nouă serie de îmbunătățiri, de această dată aducând modificări vizuale mai vizibile.
Modificările de stil aduse noului Logan nu se așteaptă să fie semnificative, dar vor fi totuși perceptibile. Aceste noi randări înfățișează Loganul modificat cu un design general foarte familiar, dar care include actualizări minore la partea frontală și posterioară, bazate pe modificările vizibile la prototipurile spionate recent, testate în Europa.
Modificările, așa cum și le-a imaginat artistul Nikita Chuyko de la Kolesa, încep în partea frontală. Dacia pare să fie pregătită să micșoreze ușor dimensiunea grilei centrale, ceea ce înseamnă că va avea exact aceeași înălțime ca farurile, permițând un design mai congruent. Vorbind despre faruri, și acestea vor fi actualizate, iar forma luminilor de zi (DRL) va fi modificată.
În plus, Dacia pare să relocheze proiectoarele de ceață, poziționându-le puțin mai sus pe bara de protecție și instalându-le în carcase noi din plastic negru. Modificările vizuale ale părții frontale a Loganului ar putea fi completate de o nouă grilă inferioară.
Deoarece este doar un facelift subtil, restul caroseriei mașinii ar trebui să rămână neatins. Modificările aduse în partea din spate s-ar putea limita la stopuri actualizate cu noi LED-uri.
Motorizarea Rămâne Aceeași
Nu sunt anticipate modificări mecanice majore. Loganul revizuit utilizează, bineînțeles, în continuare platforma modulară CMF-B a Grupului Renault și rămâne la motoarele cunoscute de 1.0 litri, cu trei cilindri, turbo, care oferă până la 100 CP.
Actualizări foarte similare sunt așteptate și pentru noul Dacia Sandero, care a fost, de asemenea, spionat cu faruri noi și o grilă mai aerodinamică. Nici break-ul Jogger nu este lăsat pe dinafară, cu o revigorare proprie aflată, se pare, în lucru.

