Bayerische Motoren Werke (BMW) şi-a îndeplinit ţinta pe 2022, care prevedea câştiguri înainte de taxe semnificativ mai ridicate decât în 2021, a anunţat directorul financiar al grupului german, Nicolas Peter, într-un interviu acordat revistei Focus Money, transmite Reuters.
„Nu avem motive să ne corectăm previziunile … altfel nu aş fi atât de relaxat”, a spus Peter.
Grupul german, care urmează să publice rezultatele anuale la mijlocul lunii martie, nu a fost disponibil imediat pentru a confirma informaţiile publicate de Focus Money.
„Cererea este extrem de robustă în America, iar catalogul de comenzi din Europa încă este la un nivel ridicat, dar înregistrăm o reducere a noilor comenzi din Marea Britanie şi Germania. Franţa şi Spania au o evoluţie mai bună”, a explicat directorul financiar al BMW.
Recent, BMW AG a anunţat că a livrat pe plan global 2,4 milioane de vehicule în 2022, cu 4,8% mai puţine decât în 2021, în condiţiile în care blocajele de pe lanţurile de aprovizionare provocate de carantina din China şi războiul din Ucraina au afectat livrările.
În ultimul trimestru al anului trecut livrările grupului BMW au crescut cu 10,6%, pe măsură ce blocajele de aprovizionare au fost eliminate. În plus, BMW a livrat anul trecut 215.755 de vehicule BMW şi MINI complet electrice, în creştere cu 107,7% comparativ cu 2021.