În primele trei luni ale anului, BMW Group a livrat clienţilor un total de 636.606 automobile BMW, MINI şi Rolls-Royce (+33,5%) şi a obţinut un nou record istoric pentru primul trimestru. Între ianuarie şi martie, compania şi-a crescut vânzările faţă de anul anterior în toate regiunile importante ale lumii. Toate mărcile BMW Group au înregistrat o creştere a livrărilor la nivel mondial în această perioadă.
„Ne-am continuat ritmul de creştere în primul trimestru al acestui an, vânzând mai multe automobile decât oricând în această perioadă. Acest maxim istoric al vânzărilor subliniază obiectivele noastre ambiţioase de creştere pentru întregul an”, a declarat Pieter Nota, membru al Consiliului de Administraţie al BMW AG, responsabil pentru clienţi, mărci şi vânzări. „Performanţa noastră de vânzări a fost sporită în special de cererea puternică pentru automobilele noastre electrificate. În ultimele trei luni, ne-am dublat vânzările globale de automobile electrificate (electrice şi plug-in hybrid) comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Acest lucru ne oferă poziţia de a livra peste 100.000 de automobile complet electrice anul acesta, cu cel puţin un milion de maşini electrificate pe şosele în total până la sfârşitul acestui an”, a continuat Nota.
Cererea ridicată a clienţilor vorbeşte despre un portofoliu puternic de produse şi confirmă strategia de produs pe termen lung a BMW
Marca BMW a livrat 560.543 de automobile către clienţi (+36,2%) în primul trimestru al acestui an. Principalii factori care au contribuit la succesul vânzărilor din primul trimestru al mărcii au fost popularitatea ridicată a modelelor X în rândul clienţilor (246.068 unităţi, +36,5%), precum şi creşterile de livrări ale noului BMW Seria 5 (43,0%), model de mare volum, şi ale bestsellerului BMW Seria 3 (43,6%).
Vânzările de automobile electrificate au crescut de peste două ori în primul trimestru
Cu 70.207 unităţi vândute în primul trimestru al anului, vânzările globale de automobile PHEV, cât şi full electrice ale BMW Group s-au mărit de peste două ori – demonstrând încă o dată importanţa mobilităţii electrice pentru companie.
Cu BMW iX3, care tocmai a fost lansat în Europa acum câteva săptămâni, BMW i3 şi MINI Cooper SE, BMW Group oferă deja o gamă puternică de automobile full electrice, cărora li se vor alătura pe parcursul anului două avanposturi importante de inovaţie: BMW iX şi BMW i4. „Clienţii noştri sunt foarte interesaţi de ambele modele. Acest lucru subliniază în mod impresionant planificarea noastră perfectă: BMW iX şi BMW i4 vin exact la momentul potrivit”, a adăugat Nota.
BMW Group creşte din nou semnificativ ritmul extinderii mobilităţii sale de electrice şi intenţionează să aibă în jur de 12 modele complet electrice pe şosele din 2023. În următorii ani, acestea vor include modele precum versiunile full electrice ale BMW Seria 5, BMW Seria 7, BMW X1 şi succesorul MINI Countryman. Până în 2023, BMW Group va avea cel puţin un model complet electric în aproximativ 90% din segmentele sale actuale de piaţă.
De acum până în 2025, BMW Group intenţionează să-şi crească vânzările de modele complet electrice cu o medie de peste 50% pe an – de peste 10 ori numărul unităţilor livrate în 2020.
BMW Group se aşteaptă ca automobilele complet electrice să reprezinte cel puţin 50% din vânzările sale globale în 2030. Marca MINI va atinge această etapă încă din 2027. Până la începutul anilor 2030, MINI va fi primul brand BMW Group cu o gamă de produse care este exclusiv full electrică. Ca brand global pur electric, MINI va continua să aibă o amprentă în toate regiunile majore ale lumii.
În următorii aproximativ 10 ani, BMW Group intenţionează să aibă în total aproximativ 10 milioane de automobile complet electrice pe şosele.